بازی Apex Legends به زودی به نینتندو سویچ و استیم می‌آید


بازی Apex Legends به زودی به نینتندو سویچ و استیم می‌آید

علاوه بر خبر ورود بازی Apex Legends به نینتندو سویچ و استیم، رویداد جدید این بازی نیز معرفی شده است. به تازگی استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) اطلاعات زیادی را درباره محتوای جدید بازی Apex Legends منتشر کرده است. بازی ذکر شده، یک بازی چند نفره رایگان است که توسط استودیو ریسپاون، سازنده عناوین محبوبی مثل Titanfall ساخته شده و به...

علاوه بر خبر ورود بازی Apex Legends به نینتندو سویچ و استیم، رویداد جدید این بازی نیز معرفی شده است.

به تازگی استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) اطلاعات زیادی را درباره محتوای جدید بازی Apex Legends منتشر کرده است. بازی ذکر شده، یک بازی چند نفره رایگان است که توسط استودیو ریسپاون، سازنده عناوین محبوبی مثل Titanfall ساخته شده و به یکی از بازی‌های چند نفره محبوب در جهان تبدیل شده است. طی اطلاعات منتشر شده، این بازی به زودی در فروشگاه استیم و کنسول نینتندو سویچ نیز به عرضه خواهد رسید و قابلیت بازی بین پلتفرمی یا همان کراس‌پلی (Crossplay) نیر برای بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. درباره بازی میان پلتفرمی نیز باید گفت که این قابلیت بین بازیکنان اکس‌ باکس وان، پلی استیشن 4، بازیکنان فروشگاه اوریجین (Origin) و استیم برقرار خواهد بود. البته، این تمام خبرهای منتشر شده نیست؛ بازیکنان کنونی این سری نیز با یک رویداد جدید در بازی روبه رو خواهند شد. این رویداد کلکسیونی، گنج‌های گمشده (Lost Treasures ) نام دارد و به گفته سازندگان به زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

مانند اکثر رویداد‌های آنلاین در دنیای بازی، رویداد گنچ‌های گمشده نیز مختص به بازه زمانی‌ای مشخص است و آیتم‌های آن برای مدت محدودی قابل تهیه هستند. بار دیگر نیز در این رویداد سلاح‌های موجود اسنایپر‌ها و شات‌گان‌ها هستند. در این رویداد دیگر شاهد حضور Respawn Beacon نخواهیم بود و به جای آن‌ها نوع متحرک آن‌ها حضور خواهند داشت تا شما بتوانید در هر مکانی اعضای تیم خود را به بازی بازگردانید.

علاوه بر موارد ذکر شده، اسکین‌ها و لباس‌ها و موارد دیگری برای مدت محدودی در دسترس قرار دارند و همچنین شاهد حضور اسلحه‌ها و نقشه جدید Crypto’s Map Room نیز هستیم. شما می‌توانید تریلر این رویداد را از اینجا ببینید. نقشه‌ای که در آن باید جعبه‌های گنج رو پیدا و باز کنید. رویداد جدید بازی Apex Legends در تاریخ 23 ژوئن مصادف با سه‌شنبه سوم تیرماه برای اکس‌ باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اخبار بیشتری از این بازی در وبسایت ما پیدا کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی اکشن «مبارزه های جادویی» اندروید (+مود)