مذاکره مایکل کیتون برای بازی در نقش «بتمن»


مذاکره مایکل کیتون برای بازی در نقش «بتمن»

مایکل کیتون در حال مذاکره برای ایفای دوباره نقش «بتمن» در فیلم سینمایی «فلش» است.

مذاکره مایکل کیتون برای بازی در نقش «بتمن»

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، مذاکراتی برای ایفای نقش مایکل کیتون در لباس «بتمن» در فیلم سینمایی «فلش» صورت گرفته است؛ اگر این امر محقق شود، او در این فیلم در کنار ازرا میلر نقش‌آفرینی خواهد کرد.

کیتون برای اولین بار در فیلم سینمایی «بتمن» در سال ۱۹۸۹ به کارگردانی تیم بورتون حضور یافت.

او در سال ۱۹۹۲ دوباره این نقش را در فیلم سینمایی «بتمن باز می‌گردد» بازی کرد؛ اما در حالی که سومین قسمت از این مجموعه سینمایی به نام «بتمن برای همیشه» در حال تولید بود، از این مجموعه جدا شد. پس از او، وال کیلمر نقش «بتمن» را به دست گرفت و کارگردانی هم توسط جوئل شوماخر انجام شد.

شخصیت فلش - که برای نخستین بار در سال ۱۹۵۰ خلق شد- یک دانشمند پلیس است که بعد از مورد اصابت قرار گرفتن به وسیله رعد و برق، قدرت‌ فرا انسانی به دست می‌آورد. میلر پیش از این در فیلم های سینمایی «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت»، «جوخه انتحار» و «لیگ عدالت» در قالب این شخصیت ایفای نقش کرده است.

به نظر نمی‌رسد انتخاب مایکل کیتون به عنوان بازیگر جدید «بتمن»، تأثیری روی دیگر فیلم سینمایی با این عنوان به کارگردانی مت ریوز بگذارد؛ در این فیلم رابرت پتینسون در نقش اصلی (بتمن) بازی می‌کند. این فیلم قرار است در اول اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود.

اندی موسکیتی برای کارگردانی فیلم سینمایی «فلش» انتخاب شده است؛ تاریخ اکران هم برای ۳ ژوئن ۲۰۲۲ است. کریستینا هادسون نویسنده فیلم «پرندگان شکاری»، نویسندگی این فیلم را انجام داده است. هنوز مشخص نیست که میزان و مدت زمان نقش آفرینی کیتون در این فیلم سینمایی چقدر خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند