تجربه متفاوت خرید یوسی پابجی موبایل با ایرانی کی


تجربه متفاوت خرید یوسی پابجی موبایل با ایرانی کی

بعد از محبوبیتی که پابجی در بین بازی های آنلاین بدست آورد چیزی نگذشت که بعد از انتشار نخسه ی موبایل آن تبدیل به محبوب ترین بازی موبایل شد وکشور ما ایران هم از این جریان مستثنا نبود و خیلی زود محبوبیت زیادی پیدا کرد ولی امکان خرید محصولات آن به علت تحریم ها وجود نداشت.

برای خرید یوسی پابجی موبایل می توانید با تمام کارت های اعتباری ایران از وبسایت ایرانی‌کی به صورت آنی خرید کنید و مشکل تحریم را برای همیشه فراموش کنید، همچنین می توانید قابلیت شرکت در رویال پس را بدون خرید یوسی های اضافی بخرید و از بازی لذت ببرید.

این بازی تعداد زیادی آیتم ، فصل های رقابتی و اسکین های پرمیوم برای فروش در اختیار کاربران قرار داده است، به همین دلیل سایت ایرانی‌کی طراحی شد و خیلی زود آغاز به کار کرد تا خرید آسان با کارت های عضو شتاب داخلی به راحتی یوسی پابجی ، بتل رویال و دیگر محصولات بازی را خریداری کنید ، پس از انتشار کالاف دیوتی ایرانی‌کی خود را ارتقاء داد و هم اکنون می توانید CP های این بازی را هم مانند یوسی خریداری کنید و به هیچ مشکلی بر نخورید.

تجربه ی کامل پابجی موبایل با ایرانی‌کی!

تجربه متفاوت خرید یوسی پابجی موبایل با ایرانی کی

رویال پس بازی پابجی موبایل یک فصل از ماموریت ها و چالش های ویژه است که با انجام دادن آنها و رقابت با دیگر بازیکنان می توانید به جایزه های خوبی دست پیدا کنید که برای بازیکنی که به صورت رایگان بازی می کند اصلا امکانش وجود ندارد.

رویال پس برای خود یک رنک جداگانه دارد که با جمع آوری امتیاز های بیشتر می توانید لول رویال پس خود را بالا ببرید و به آیتم ها و ست های شاهانه ی بازی دست پیدا کنید.

هم اکنون قیمت رویال پس الایت (Elite) ۶۰۰ یوسی می باشد و رویال پس الایت پلاس (Elite plus) ۱۸۰۰ یوسی هست که همان ابتدا ۲۵ لول رنک به شما می دهد.

خرید uc پابجی موبایل با کارت اعتباری داخلی از سایت ایرانی‌کی بسیار آسان بوده و شما می توانید خود رویال پس ها را به صورت مستقیم و بدون یوسی خریداری کنید که تفاوت الایت و الایت پلاس در این است که نسخه ی الایت اندازه ی ۲۵۰۰ یوسی همان ابتدا به شما ست ها و اسکین های جدید می دهد و نسخه ی الایت پلاس علاوه بر ۲۵ لول اندازه ۹۰۰۰ یوسی ست و اسکین جدید می دهد و درواقع سود هم می کنید.

هر دو نسخه ماموریت های ویژه ای دارند که فقط دارندگان بتل رویال می توانند آنها را انجام بدهند که به صورت روزانه و هفتگی بروز می شود و به شما امتیاز رویال پس می دهد. اگر خوب بازی کنید و بتوانید ماموریت ها را انجام دهید به زودی به جایزه های ویژه و گیمر پسند بازی دست پیدا می کنید و نکته اینجاست که این جوایز به صورت انحصاری همان فصل است و در آینده نمی توانید آنرا خریداری کنید. پس اگر ست لباسی در رویال پس دل شما را برده و بی صبرانه منتظر آن هستید، عجله کنید و رویال پس الایت یا الایت پلاس را از ایرانی‌کی به آسانی خوردن آب خریداری کنید ؛ در غیر این صورت هرگز نمی توانید آن ست ویژه را بدست بیاورید.

جدال نفس ها در کالاف دیوتی موبایل

تجربه متفاوت خرید یوسی پابجی موبایل با ایرانی کی

با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در یک هفته کالاف دیوتی موبایل تبدیل شد به جوخه ی نبرد جدید میان بازیکنان اندروید و IOS که از همان ابتدا با فصل بتل پس و پرمیوم پس شروع شد و خوب مثل همیشه گیمر های موبایلی ایرانی از قافله عقب نماندند و به نبرد بزرگ پیوستند.

اگرچه در همان ابتدا امکان خریدن محصولات بازی و بتل پس وجود نداشت که خیلی زود وبسایت ایرانی‌کی این امکان را برای بازیکنان داخلی فراهم کرد که علاوه بر خرید بتل پس و پرمیوم پس کالاف دیوتی موبایل ، سی پی که واحد پول بازی هست را هم خریداری کنند و تحریم ها جلوی لذت بردن کامل از بازی را از آنها نگیرد.

خرید CP کالاف دیوتی موبایل در ایران با وبسایت ایرانی‌کی امکان پذیر شده است و تنها نمایندگی رسمی شرکت اکتیویژن در ایران هستند که امکان خرید مستقیم محصولات کالاف دیوتی موبایل به آنها داده شده است که هم اکنون بازیکنان در فصل ششم کالاف دیوتی به سر می برند و دوره ی هفت تیر کش های ماهر شروع شده است. بازیکن ها می توانند در چند مود بازی کنند که بهترین های آنها بتل رویال و 5v5 چند نفره است که تقریبا همان تجربه ی کالاف دیوتی آنلاین قدیم است و طرفدار های خاص خودش را دارد.

برای خرید CP که واحد پول این بازی هست شما به کارت های بانکی بین المللی نیاز دارید که هم هزینه های خیلی بالایی دارد و هم ریسک از دست دادن حساب بسیار بالاست ، به همین خاطر وبسایت ایرانی‌کی به شما این امکان را داده که به راحتی و با کارت اعتباری داخلی خود خرید کنید و از بازی لذت کامل را ببرید.

2121

کد خبر 1402688

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...