تقدیر از ستاد فهما به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت‌های قرآنی


تقدیر از ستاد فهما به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت‌های قرآنی

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شاخص‌های رشد کمی به عنوان دستگاه برتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی معرفی و تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست تقدیر از دستگاه های فعال قرآنی پیش از ظهر امروز (یکشنبه، اول تیر ماه) در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این نشست، «کریم دولتی» با بیان اینکه از بهمن سال 97 تا ابتدای بهمن سال 98 یعنی در طول یک سال 19 مسابقه ملی و بین المللی قرآنی برگزار شده است، گفت: ارزیابی برگزاری مسابقات بر اساس کار مطالعاتی دقیقی بوده است که نهایتا بین دستگاه های برگزار کننده نتایج ارزیابی برگزاری این مسابقات صورت گرفت و در همین راستا در بهمن 98 کمیته ارزیابی و نظارت و مسابقات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی نحوه برگزاری مسابقات قرآنی از سوی دستگاه ها در پنج محور صورت گرفت، ابراز کرد: رشد کمّی در برگزاری مسابقات، ارتقای کیفی و نظم در برگزاری، نوآوری و برنامه های جانبی، مسائل فنی و داوری و همچنین تاثیرگذاری در ارزش های معنوی و انقلابی از جمله شاخص های مورد نظر در ارزیابی فعالیت های قرآنی دستگاه ها بوده است.

سرپرست کمیته نظارت و ارزیابی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور خاطرنشان کرد: تلاش ما در این راستا بوده است که دستگاه هایی که در سال های گذشته به عنوان دستگاه برتر در زمینه قرآنی معرفی شده اند، معرفی نشوند و از آنها به عنوان دستگاه های موفق نام برده شود.

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم که حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز حضور داشت از دستگاه های برتر که بیشترین تلاش در زمینه قرآنی را در محورهای یاد شده انجام داده اند به شرح زیر تقدیر به عمل آمد.

در محور ارتقای کیفی و نظم در برگزاری در دستگاه قوه قضاییه در محور نوآوری و برنامه های جانبی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محور رشد کمی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در محور ارزش های معنوی و انقلابی، وزارت علوم در محور نوآوری و برنامه های جانبی، وزارت دفاع به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.

تقدیرنامه ستاد فهما توسط «سعید سعادتی»، معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد کشور دریافت شد.

همچنین در این نشست از کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و نیز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان دستگاه های موفق در زمینه قرآنی معرفی به عمل آمد.

همچنین از استاد بنیادی، مسئول سابق ستاد هماهنگی مسابقات قرآن کریم در این نشست تقدیر شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)