ساخت بازی The Last of Us Part 3 بسیار دشوارتر است


ساخت بازی The Last of Us Part 3 بسیار دشوارتر است

هنوز یک هفته از عرضه نسخه دوم بازی The Last of Us نگذشته که صحبت‌ از ساخت بازی The Last of Us Part 3 شروع شده و سوال‌های بسیاری درباره آینده این مجموعه پرسیده می‌شود. عرضه The Last of Us Part 2 با حاشیه‌های زیادی همراه بوده، اما بازخوردهای منتقدان از بازی عالی بوده و در همین هفته گذشته فروش بسیار خوبی نیز تجربه کرده است. به همین خاطر عجیب نیست که...

هنوز یک هفته از عرضه نسخه دوم بازی The Last of Us نگذشته که صحبت‌ از ساخت بازی The Last of Us Part 3 شروع شده و سوال‌های بسیاری درباره آینده این مجموعه پرسیده می‌شود.

عرضه The Last of Us Part 2 با حاشیه‌های زیادی همراه بوده، اما بازخوردهای منتقدان از بازی عالی بوده و در همین هفته گذشته فروش بسیار خوبی نیز تجربه کرده است. به همین خاطر عجیب نیست که سونی از ناتی داگ بخواهد دنباله این سری را بسازد. نیل دراکمن، کارگردان هر دو نسخه، گفته است که برای دنباله این سری، نیاز به فروش بسیار خوب نیست، بلکه نکته اصلی پیدا کردن داستان مناسب برای گفتن است.

نیل دراکمن در مصاحبه با سایت Indie Wire گفت که بازی The Last of Us Part 3 برای ساخته شدن نیاز دارد تست‌های نسخه دوم را دوباره پشت سر بگذارد. بنابر گفته‌های دراکمن ساخت نسخه دوم بسیار سخت بود و این کار برای نسخه سوم بسیار سخت‌تر خواهد بود و او ایده‌ای برای اینکار ندارد.

همانطور که انتظار خواهید داشت، من کمی مبهم صحبت می‌کنم. با این وجود نسخه سوم باید همان‌ تست‌های نسخه دوم را پشت سر قرار دهد. برای بازی اول هیچ انتظاری از ما نمی‌رفت و هر کاری می‌توانستیم انجام دهیم. بعد از اینکه فضا مناسب و شخصیت‌های کافی خلق کردیم، برای ساخت نسخه دوم نیاز بود کاری انجام دهیم که طرفداران با آن راحت نباشند. با این وجود نیاز بود که بازی همان هسته احساسی نسخه اول را در خودش داشته باشد، بدون آن دلیلی برای ساخت نسخه سوم وجود ندارد.

ما پی بردیم که ساخت نسخه دوم سخت‌تر از اولی بود و در آینده دلیل برای بازگشت به آن جهان، بسیار دشوارتر است. تاکنون بخش‌های زیادی از گذشته شخصیت‌ها و نحوه شیوع بیماری مشاهده کرده‌ایم. به همین خاطر ما نیاز داریم که پی ببریم که چگونه یک تجربه جدید خلق کنیم تا از لحاظ احساسی هم سطح نسخه‌های قبلی باشد، ولی در حال حاضر نمی‌دانیم آن چیز چیست.

بدون اینکه بخواهیم داستان بازی را اسپویل کنیم، بازی The Last of Us Part 2 دارای خطوط داستانی خاصی است که می‌توان در نسخه سوم به آن‌ها پرداخت، ولی نیازی به اینکار نیست و نسخه سوم شاید هیچگاه ساخته نشود. بازی The Last of Us Part 2 هم‌اکنون بر روی پلی‌استیشن 4 در دسترس است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مقایسه کال آف دیوتی موبایل و پابجی موبایل؛ کدام بهتر است؟