کارگردان سابق استودیو راکستار توضیح می‌دهد چرا بازی GTA 6 معرفی نمی‌شود


کارگردان سابق استودیو راکستار توضیح می‌دهد چرا بازی GTA 6 معرفی نمی‌شود

پس از معرفی ورژن جدید بازی Grand Thief Auto 5 برای پلی استیشن 5 در مراسم سونی، سوالاتی درباره بازی GTA 6 به وجود آمد که به نظر پاسخ‌هایی برایشان یافتیم. چیزی که واضح است، این است که منتظران بازی GTA 6 به شدت ناامید شدند؛ چرا که انشار عنوان قبلی این خانواده برای نسل نهم، نشان دهنده این بود که به زمان معرفی این بازی حتی نزدیک هم نشده‌ایم. در همین...

پس از معرفی ورژن جدید بازی Grand Thief Auto 5 برای پلی استیشن 5 در مراسم سونی، سوالاتی درباره بازی GTA 6 به وجود آمد که به نظر پاسخ‌هایی برایشان یافتیم.

چیزی که واضح است، این است که منتظران بازی GTA 6 به شدت ناامید شدند؛ چرا که انشار عنوان قبلی این خانواده برای نسل نهم، نشان دهنده این بود که به زمان معرفی این بازی حتی نزدیک هم نشده‌ایم.

در همین حین، کارگردان سابق استودیو راکستار گیمز (Rockstar Games)، درین ولونشتاین (Darion Lowenstein)، طی مصاحبه‌ای نظر خودش را درباره دلایل این کار استودیو راکستار به اشتراک گذاشته است.

به این دلیل که در گذشته بازی‌های زیادی را برای استودیو راکستار ساخته‌ام، هزاران نفر درباره دلیل این انتخاب راکستار در رویداد آینده گیمینگ سونی پرسیده‌اند. در حقیقت اگر از دیدگاه یک سازنده بازی نگاه کنید، چندین دلیل خوب برای انجام این کار وجود دارد. من بازی‌های زیادی را برای کنسولهای جدید طراحی کرده ام و این کار واقعا سخت است. تکنولوژی همواره در حال تغییر و پیشرفت استو همین باعث می‌شود ساخت یک عنوان AAA برای زمان انتشار یک کنسول جدید خیلی سخت بشود.

لونشتاین در ادامه به این اشاره می‌کند که انتشار بازی GTA5 انتخاب راحت‌تر و امن‌تری برای این استودیوست:

همانطور که قبلا هم اشاره کرده‌ام، به روزرسانی مداوم بازی‌های قبلی و زیباتر کردنشان خیلی خیلی ارزان‌تر از ساخت یک عنوان کاملا جدید است. با توجه به این‌ها، اگر بخواهم حدس بزنم، باید بگویم که بازی GTA 6 هنوز آماده نیست و GTA5 درآمد خیلی زیادی را برای این استودیو تامین خواهد کرد تا بتواند از آن برای گسترش عنوان بعدی این خانواده در طول یکسال آینده استفاده کند.

با اینکه بازی GTA 6 هیچگاه به صورت رسمی معرفی نشده است، همه می‌دانند که این بازی در حال توسعه می‌باشد. برای دسترسی به اخبار بیشتر درباره این عنوان می‌توانید وبسایت ما را دنبال کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی استراتژیکی فوق العاده جذاب «ایالت بقاء» اندروید!