کاهش 8 درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد


کاهش 8 درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از کاهش 8 درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

کاهش 8 درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد
به گزارش فانوس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر پایتخت در آزادراه های قزوین- کرج و کرج -تهران در محدوده های پایانه شهید کلانتری, پل فردیس, پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران ورودی تهران محدوده سه راهی فتح سنگین,در جاده تهران- ساوه در هر دو مسیر آزادراهی و جاده قدیم پرحجم, پاکدشت- تهران نیمه سنگین و جاده تهران_ قم در هر دو مسیر آزادراهی و قدیم ( رفت و برگشت) پرحجم اعلام شده است.

وی به مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای اردبیل- آستارا و خلخال- اسالم اشاره و بیان داشت: در ارتفاعات کرج- چالوس نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد های جاده ای اعلام کرد: در خرداد ماه سال جاری نرخ تردد کشوری نسبت به خرداد سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج