بازی Last of Us Part 2 بهترین لانچ بین عناوین انحصاری پلی‌‌استیشن 4 را داشته است


بازی Last of Us Part 2 بهترین لانچ بین عناوین انحصاری پلی‌‌استیشن 4 را داشته است

هفته پیش ما شاهد عرضه جهانی بازی Last of Us Part 2 بودیم که با حاشیه‌های بسیاری نیز همراه بوده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. Last of Us Part 2 که بازخوردهای بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است، با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی بازیکنان و طرفداران نیز روبه رو شده است. اما به‌خاطر عناصر داستانی خاص، افراد زیادی بدون تجربه آن، به...

هفته پیش ما شاهد عرضه جهانی بازی Last of Us Part 2 بودیم که با حاشیه‌های بسیاری نیز همراه بوده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

Last of Us Part 2 که بازخوردهای بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است، با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی بازیکنان و طرفداران نیز روبه رو شده است. اما به‌خاطر عناصر داستانی خاص، افراد زیادی بدون تجربه آن، به انتقاد شدید از بازی پرداخته‌اند که باعث ایجاد جوی منفی شده است. با این وجود، بنابر گزارشات منتشر شده این عنوان توانسته بهترین لانچ و سریع‌ترین فروش را بین بازی‌های انحصاری پلی‌‌استیشن 4 داشته است.

در اکانت توییتر پلی‌استیشن گزارش شده است که تنها طی سه روز، Last of Us Part 2 توانسته 4 میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین جا دارد که اشاره کنیم این 4 میلیون، میزان نسخه‌های ارسال شده به فروشگاه‌ها نیست، بلکه 4 میلیون نفر تاکنون این بازی را خریداری کرده‌اند. این عدد با توجه به گزارشاتی که از ژاپن و بریتانیا شنیده‌ بودیم، چندان دور از انتظار نبود.

The Last of Us Part 2 هم‌اکنون بر روی پلی‌استیشن 4 به صورت انحصاری در دسترس است و شما می‌توانید آن را خریداری کنید. این عنوان قرار نیست بسته الحاقی داشته باشد، ولی بخش چندنفره آن قرار است در آینده نه چندان دور منتشر شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی اکشن «مبارزه های جادویی» اندروید (+مود)