نخستین نمایشگاه ملی و گروهی زا در یزد گشایش یافت


نخستین نمایشگاه ملی و گروهی زا در یزد گشایش یافت

نمایشگاه تجسمی ملی و گروهی زا با حضور اساتید و هنرمندان استانی و کشوری در گالری نیلوفر هتل داد یزد گشایش یافت.

«سیدحسین سیدعلیزاده» مدیر اجرایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این نمایشگاه با محوریت و رویکرد فرهنگی، هنری، اجتماعی و فلسفی تا ۱۳ تیرماه در این گالری دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۲ هر روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی اعلام کرد: از آنجا که بعد از هر زوال، زایشی وجود دارد، عنوان زا در این نمایشگاه گروهی نیز به مفهوم خلق، امید، احساس، پیدایش، اندیشه و انرژی است و این گروه از هنرمندان سعی داشته با خلق آثاری متمایز با تفکری مشابه در این نمایشگاه گرد هم آیند.

سیدعلیزاده در ادامه خاطرنشان کرد: «زا» فصلی است متفاوت از اندیشه تا عمل که قرار است به صورت نمایشگاه گروهی در شهر و کشورهای مختلف با حضور هنرمندان حوزه‌های متفاوت استان و کشور ادامه یابد.

مدیر نمایشگاه گروهی زا در پایان نیز یادآور شد: این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، گالری خانه نقاشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و آموزشگاه کادرینو و با همکاری هنرمندانی از استان یزد متشکل از سبحان حسین زاده و سیدحسین دشتی به عنوان طراح، هانیه مهدی پور و خاطره مجیدیان در بخش تصویربرداری، مهسا نیکویی و زینب زارع در بخش عکاسی و نادر گوهرسودی به عنوان نریتور در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور سید مجید ابریشمی، محسن خیرخواه، سید حسین سید علیزاده، محمد استانستی، امین سرابندی و فرناز گشتاسبی از هنرمندان برجسته استانی و کشوری برگزار شد.

نخستین نمایشگاه ملی و گروهی زا در یزد گشایش یافت

نخستین نمایشگاه ملی و گروهی زا در یزد گشایش یافت

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال