امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری برگزار می شود


امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری برگزار می شود

شفقنا- امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری آغازشد. به گزارش شفقنا، حجت الاسلام کمال شریف زاده در مورد نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: امتحانات نیمسال دوم حوزه های علمیه استان اصفهان در مدارس علمیه برگزار خواهد شد که تعداد حوزه های امتحانی به 35 حوزه خواهد رسید. […]

امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری برگزار می شودامتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری برگزار می شود

شفقنا- امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری آغازشد.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام کمال شریف زاده در مورد نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: امتحانات نیمسال دوم حوزه های علمیه استان اصفهان در مدارس علمیه برگزار خواهد شد که تعداد حوزه های امتحانی به ۳۵ حوزه خواهد رسید.

او افزود: این دوره از امتحانات از ۱۴ تیرماه آغاز شده و نتایج آن نیز حداکثر تا ۵ مردادماه به اطلاع طلاب خواهد رسید و برگه امتحان پس از اعلام نهایی در پرتال شخصی طلاب قابل مشاهده خواهد بود.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان در مورد نحوه تصحیح برگه های امتحانی، گفت: برگه های امتحانات پایه های اول تا ششم به صورت تجمیعی با حضور اساتید در مرکز مدیریت تصحیح خواهند شد و در پایه های بالاتر در صورت حضور اساتید، در مرکز نیز به همان شکل عمل خواهد شد و در غیر این صورت برگه ها به اساتید پایه های ۷ تا ۱۰ تحویل می شود.

شریف زاده خاطرنشان کرد: جهت رعایت موازین بهداشتی در حوزه های امتحانی، دستورالعمل های لازم به مدارس علمیه ابلاغ شده است و برگزاری امتحانات در مدارس علمیه باعث عدم تجمع طلاب و عدم شیوع بیماری خواهد شد.

او افزود: حوزه امتحانی طلاب طرح هجرت، روحانیون مستقر، طلاب مدرسه ذوالفقار و طلاب طرح خدمت، مدرسه علمیه صدر بازار معین شده است.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان گفت: طلابی که خود و یا اقوام نزدیکشان دارای بیماری کرونا باشند، با تایید مدرسه علمیه، در امتحانات نیمسال اول شرکت نکردند و در سال آینده بدون انتخاب واحد، امتحاناتشان برگزار خواهد شد.

شریف زاده در پایان گفت: تصحیح و بارگذاری نمرات امتحانات جنبی پایه های اول تا هفتم که در تاریخ ۲۲ خردادماه و ۵ تیرماه برگزار شد بر عهده مدارس علمیه است که با ایجاد زیرساخت های لازم، انجام می شود.

منبع: حوزه

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران