احداث طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی در سرخه آغاز شد


احداث طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی در سرخه آغاز شد

سمنان- ایرنا- احداث طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده 2 هزار راسی در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه با 5٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شد.

معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر چهارشنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح در صوفی‌آباد شهرستان سرخه گفت: اجرای طرح های تولیدی پربازده در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و دامپروری، نیاز امروز کشور برای تکمیل چرخه تولید است.

منوچهر فخری با اشاره به نیاز کشور به امر تولید در شرایط فعلی، گفت: اجرای طرح های تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری یکی از مولفه های اصلی به جهت تکمیل چرخه تولید در کشور است که در استان سمنان نیز توجه جدی و خاصی به آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران در این‌ بخش در استان سمنان استقبال می شود، خاطر نشان کرد: حل مسائل و مشکلات ‌پیش روی سرمایه گذاران در بخش های مختلف تولید، از وظایف اصلی و ذاتی دستگاه های اجرایی است که مدیران دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به تحقق این ‌مهم اهتمام ویژه تری داشته باشند.
معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تاکید بر رفع مشکلات و کمبودهای پیش روی این طرح تولیدی در شهرستان سرخه، بیان کرد: این طرح از اشتغال حدود ۹۰ نفری برخوردار است که یکی دیگر از خصوصیات ارزنده این واحد تولیدی است و از نژاد متناسب با اقلیم منطقه بهره گرفته است که ‌امید می رود با راه اندازی آن ‌تا ‌پایان سال، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر تولید در این‌منطقه از استان باشیم.
مجری طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده ۲ هزار راسی در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه نیز در این آیین گفت: این طرح تولیدی با استفاده از نژاد پربازده و متناسب با اقلیم منطقه، در زمینی به مساحت ۴۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه کلید احداث خواهد شد.
صالح ونکی افزود: سطح زیربنای ‌این‌ طرح ۱۰ هزار و ۹۸۰‌ متر مربع است و برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند.
وی یادآور شد: این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید شیر، گوشت قرمز و فرآورده های لبنی از اهداف این‌مجموعه است، گفت: تسهیل در تصویب و پرداخت تسهیلات از ضرورت‌های پیشبرد این طرح است.

معاون استاندار سمنان در سفر به سرخه، از طرح های مختلف این شهرستان بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟