آغاز معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری در سهام واسطه گری مالی یکم در بورس تهران


آغاز معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری در سهام واسطه گری مالی یکم در بورس تهران

مدیر ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران از آغاز معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری واسه‌گری مالی یکم در نماد «دارا یکم» خبر داد و گفت: معاملات صندوق دارا یکم از امروز شنبه مورخ 07 /04/ 1399 آغاز شده و قیمت پایانی هر واحد این صندوق در پایان معاملات امروز به حدود 22,800 تومان رسید که نشان‌دهنده کسب بازدهی 128 درصدی برای اشخاصی است که در...

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، نگار نظری مدیر ابزارهای نوین مالی بورس اوراق بهادار تهران با بیان مطلب فوق گفت: اشخاصی که در پذیره‌نویسی صندوق دارا یکم واحدهای این صندوق را خریداری کرده اند باید برای فراهم شدن امکان انجام معاملات ثانویه، در سامانه سجام ثبت نام نموده و احراز هویت خود را مطابق با رویه‌های این سامانه به انجام رسانند. همچنین اشخاص مذکور که واحدهای صندوق به پرتفوی سرمایه گذاری آنها اضافه نشده است لازم است درخواست تغییر کارگزار ناظر را به کارگزار خود اعلام کنند.

مدیر ابزارهای نوین مالی بورس تهران همچنین در رابطه با نحوه تعیین قیمت واحدهای صندوق دارا یکم اظهار داشت: قیمت هر واحد این صندوق مشابه سایر ابزارهای معامله شده در بورس تهران با توجه به عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود. اشخاصی که قصد وارد کردن سفارش خرید یا فروش در این صندوق را دارند در نظر داشته باشند که خالص ارزش دارایی های صندوق دارا یکم با نام NAV ابطال در بخش مربوطه در سایت های بورس اوراق بهادار تهران (TSE.IR) ، مدیریت فناوری اطلاعات بورس تهران (TSETMC.COM) و نیز سایت صندوق (fi1fund.com) نمایش داده می شود. از این رو سرمایه گذاران محترم برای تعیین قیمت معاملات خود باید به NAV این صندوق توجه کنند. همچنین فرایند بازارگردانی معاملات صندوق دارا یکم نیز که توسط خود صندوق انجام می‌شود به حفظ قیمت منصفانه هر واحد صندوق کمک می‌ کند.


مدیر ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران از آغاز معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری واسه‌گری مالی یکم در نماد «دارا یکم» خبر داد و گفت: معاملات صندوق دارا یکم از امروز شنبه مورخ 07 /04/ 1399 آغاز شده و قیمت پایانی هر واحد این صندوق در پایان معاملات امروز به حدود 22,800 تومان رسید که نشان‌دهنده کسب بازدهی 128 درصدی برای اشخاصی است که در پذیره‌نویسی این صندوق مشارکت داشته‌اند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

میزبانی بورس کالا از 4500 دستگاه پژو 207 و هایما S 8