270 زن سرپرست خانوار اسدآبادی بیمه تأمین اجتماعی هستند


270 زن سرپرست خانوار اسدآبادی بیمه تأمین اجتماعی هستند

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: از 14 هزار و 275 نفر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی در شهرستان اسدآباد تعداد 270 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که بیمه تأمین اجتماعی هستند.

کمال شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از تیرماه سال گذشته تا خردادماه سال جاری افزون بر ۴۰۳ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال به بیمه‌شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان شامل بازنشسته، از کارافتاده، عائله‌مندی و بازمانده مستمری پرداخت شده است.

وی تعداد مستمری‌بگیران اصلی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی را ۲۶۲۳ نفر و مستمری‌بگیران تبعی را ۴۱۰۸ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: ۴۷ هزار و ۲۹۱ نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۲۷۵ نفر بیمه‌شده اصلی و ۲۶ هزار و ۲۸۵ نفر بیمه‌شده تبعی هستند.

شعبانی با بیان اینکه ۴۷ درصد جمعیت روستایی و شهری اسدآباد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، تصریح کرد: از تیرماه سال گذشته تا خردادماه سال جاری توسط شعبه تأمین اجتماعی شهرستان تعداد ۶۴۵۶۹ جلد دفترچه درمانی صادر، تعویض، تمدید اعتبار و صدور المثنی صورت گرفته که از این تعداد ۲۰ هزار و ۵۴۹ جلد تعویضی، ۴۳ هزار و ۱۳۳ جلد تمدید اعتبار، ۶۲۴ جلد صادره و ۲۶۳ جلد صدور المثنی بوده است.

وی در ادامه یاد آور شد : در حال حاضر این شهرستان دارای ۲۵۵۳ کارگاه فعال بوده که طی مدت فوق از این تعداد کارگاه و شرکت های تابعه ۴۹۹۸ مورد برای یک تا سه بار توسط شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد بازرسی و نظارت صورت گرفته است.

شعبانی همچنین اضافه کرد: مجتمع فرآوری سنگ آهن صبانور، شرکت کیسه بافی کاویان پود، شرکت شن ریز بتن و شرکت نگین حدید غرب و کارخانه زرین آرد مزرعه بید از جمله مؤسسات و کارفرمایان خوش‌حساب شهرستان در راستای پرداخت به موقع حق بیمه کارگران خود طی یکسال گذشته بوده اند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی اسدآباد رسیدگی به ۹۸ جلد پرونده‌ کارفرمایان در هیئت تشخیص مطالبات با حضور نمایندگان، کارفرمایان و کارگران، بخشودگی ۴۰ درصدی جرائم حق بیمه کارفرمایان و بیمه‌شدگان افزون بر سه میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال به تعداد ۱۱۸ پرونده، اخذ ۲۷ هزار و ۳۴۴ لیست اینترنتی و ۱۹۷۵ ابلاغ الکترونیک را از اهم فعالیت‌های واحدها و خدمات شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد در یکسال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال