نمایشگاه پوستر «حریم ریحانه» در شهرستان بیله سوار برپا شد


نمایشگاه پوستر «حریم ریحانه» در شهرستان بیله سوار برپا شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: نمایشگاه پوستر «حریم ریحانه» همزمان با هفته حجاب و عفاف با هدف ترویج این فرهنگ در پارک تپه تاریخی نرگس شهرستان بیله سوار برپا شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه پوستر «حریم ریحانه» همزمان با هفته حجاب و عفاف با هدف ترویج این فرهنگ در پارک تپه تاریخی نرگس شهرستان بیله سوار برپا شد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این ویژه برنامه در اولین روز از هفته حجاب وعفاف به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان بیله سوار برگزار شد.

این مقام مسئول یادآور شد: بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد است و تا یک هفته در این مکان عمومی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برپا خواهد بود.

وی اعلام داشت: مسابقه دلنوشته به مناسبت هفته حجاب و عفاف از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت است که به همت اداره اوقات و امور خیریه شهرستان، دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار و امور فرهنگی مسجد غریب برگزار می شود.

ملکی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 تیرماه از طریق شبکه اجتماعی بله به شماره همراه 09149560769 و یا 09147044991 ارسال کنند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تاکید کرد: منتخبان این مسابقه از طریق پیچ اینستاگرامی کانون های مساجد اطلاع رسانی و به برندگان کارت هدیه اهدا خواهد شد.

ملکی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه جشن عفاف و حجاب و سایر ویژه برنامه های حضوری نیز لغو گردد و برنامه های فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

پایان پیام/365

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توزیع 4 هزار قرص نان نذری به همت کانون سدره المنتهی در شهرستان قدس