گرانی باعث مشکلات معیشتی برای مردم لرستان شده است


گرانی باعث مشکلات معیشتی برای مردم لرستان شده است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:گرانی بی منطق باعث مشکلات معیشتی برای مردم استان شده که مسئولان باید بصورت جدی به این موضوع ورود کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد اظهار داشت: متاسفانه برای بررسی مشکلات استان جلساتی با مدیران برگزار نمی شود این در حالی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و براساس برنامه زمان بندی شده باید با مدیران جلسات و گفتگوهایی داشته باشیم ولی متاسفانه شاهد این خلاء در استان هستیم.

وی افزود: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط مدیران دستگاههای اجرایی در فضای مجازی چون رودرو و به صورت پرسش و پاسخ نیست خلاء اطلاع رسانی اقدامات در استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت معیشت مردم بسیار نگران کننده است عنوان کرد: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی منطق یاد می کنند و مردم را آزار می دهد در استان لرستان بسیار زیاد است برهمین اساس باید جدی تر به این موضوع ورود پیدا کنیم چرا که این گرانی ها توجیه ندارند و سبب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است.

وی بیان کرد:برای مقابله با گرانی بی منطق در استان مدیران باید با توجه به شیوع کرونا می توانند از طریق ویدئو کنفرانس جلسه برگزار کنند و با انجام مصاحبه از طریق رسانه ها افکار عمومی را روشن کنند ولی متاسفانه خلاء اطلاع رسانی در استان بسیار مشاهده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری