10 هزار متر مربع راه روستایی در میانه بهسازی شد


10 هزار متر مربع راه روستایی در میانه بهسازی شد

تبریز- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه از بهسازی و آسفالت 10 هزار متر مربع راه روستایی در روستاهای اسلام آباد راه آهن و حسن آباد خبرداد و گفت: امسال 35 هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان بهسازی و آسفالت می شود.

محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های راهسازی در حال اجرا در بخش کاغذکنان میانه به ایرنا گفت: بهسازی راه های روستاهای گلبوس و برانقار بزودی شروع خواهد شد .

وی افزود: در ادامه اجرای راه روستای گاو که از سال گذشته شروع شده بود بهسازی و آسفالت آن منتهی به پل رودخانه قزل اوزن در حال اجراست و ساخت عرشه پل نیز با اعتبارات بنیاد برکت در ۲ ماه آتی به اتمام می رسد که این مسیر از محورهای گردشگری میانه به شمار رفته و سبب اتصال میانه به استان اردبیل از طریق بخش خوروش رستم خواهد شد.

وی با اشاره به احداث راه روستای مندجین با استفاده از ظرفیت خیرین اضافه کرد: لایه های پایانی این راه توسط اداره راه شهرستان انجام می شود.

شهرستان میانه با جمعیت ۱۹۰ هزار نفر ، دارای چهار بخش، پنج شهر، ۱۷ دهستان و بالغ بر ۳۳۰ پارچه روستا است که در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...