گلزارهای شهدا در شهرستان کوثر بازسازی شد


گلزارهای شهدا در شهرستان کوثر بازسازی شد

اردبیل - ایرنا -فرماندار کوثر از بازسازی تمام گلزارهای شهدا در این شهرستان خبر داد.

وحید کنعانی روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: تمام گلزار مطهر شهدا در شهر و روستاها توسط شهرداری و دهیاران بازسازی شده و با اختصاص بودجه مناسب و با همکاری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یادمان شهدای گمنام منطقه ۲ شهر گیوی هم امسال تکمیل و پس از محوطه سازی توسط شهرداری تکمیل خواهد شد.

وی مهم‌ترین گام در تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا را حفظ آثار گرانقدر آنها و بیان اهدافشان به نسل امروز و آیندگان دانست که مقدمه آن را هم، ثبت و ضبط خاطرات و سیره رفتاری آنها می‌باشد.

وی افزود: شهرستان کوثر از جمله شهرستان‌های پیشرو در ثبت خاطرات پدران و مادران شهدای والامقام در سطح کشور به همت بنیاد شهید و صدا و سیما است.

علی واحد ، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل هم در این نشست استفاده از ظرفیت خیرین و ارادتمندان به شهدای والامقام در تکمیل یادمان‌های شهدا را ضروری دانست و از مسوولان و متولیان خواست تا در معرفی یادمان‌های شهدا بصورت تابلوهای معرفی شهری و جاده‌ای همت کنند.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

استان اردبیل ۹ شهید مدافع حرم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...