فرمانده سپاه کردستان: بهترین خادمین مردم بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند


فرمانده سپاه کردستان: بهترین خادمین مردم بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بهترین، پاک‌ترین و خدمتگزاران مردم منطقه بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند.

سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدای اخیر منطقه هورامان شهرستان سروآباد اظهار داشت: خداوند متعال بهترین قاضی و منتقم خون پاک شهداست که در جای حق و عدالت نشسته و اجازه نمی دهد خون پاک و مطهرشان پایمال شود.

وی با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در منطقه هورامان افزود: گروهک‌های معاند بهترین خادمین جامعه و کسانی را که به مردم صادقانه خدمت می کردند را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

سردار حسینی اضافه کرد: این شهیدان گرانقدر در عین حال که نان آور خانواده خود بودند در خدمت محرومان و نیازمندان بوده و حین خدمت رسانی مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: امروز ما از خانواده این ۲ شهید درس شجاعت، ایثار، استقامت، پایمردی و صبر یاد گرفتیم و باید اعلام کنیم خون پاک این شهدا پایمال نخواهد شد و راه و هدف آنها ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در روز تشییع پیکر مطهر این شهیدان شاهد بودیم مردم منطقه چطور برای بدرقه آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا، نشان دهند همچنان در مسیر انقلاب و خط امام و رهبری هستند.

سردار حسینی گفت: این مردم ثابت کردند در تمام صحنه ها حضور دارند چون این انقلاب، انقلاب پابرهنگان فقراست و امروز شاهدیم چگونه از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند لذا به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم که اینگونه فرزندان خود را تربیت کرده اند.

شهادت بالاترین مرگ هاست

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز با تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان گفت: باید به خانواده های این عزیزان تبریک بگوییم چون بهترین نوع مرگ شهادت است که خداوند متعال نصیب هر کسی نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفرنژاد افزود: برای شهادت این افراد نباید ناراحت و نگران بود چون اینان بندگان واقعی و از صالحان بودند هستند و نزد خداوند متعال اجر و قرب ویژه ای داشتند و بهترین نوع مرگ نصیب آنها شد.

فرمانده سپاه کردستان: بهترین خادمین مردم بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند

وی یادآور شد: شهادت نوعی روزی است که در این دنیا نصیب هر کسی نمی شود و تنها برای کسانی است که در راه خدمت به خلق و خالق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و سعادت دنیوی و اخروی را در خدمت به خلق می دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان اضافه کرد: دشمنان نظام در اقدام اخیر کسانی را شهید کردند که در حین کمک به مردم و توزیع کمک های مومنانه بودند و از این کار بسیار نگران و عصبانی بودند.

راه و هدف شهدا همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه سروآباد هم با عرض تبریک و تسلیت شهادت این افراد اظهار داشت: این ۲ شهید والامقام در بین مردم منطقه افرادی خوشنام و صادق بودند که تنها وظیفه خود را خدمت به مردم می دانستند.

سرهنگ محسن ایوانی افزود: دشمنان مطمئن باشند با شهادت این عزیزان نمی توانند مردم را از انقلاب و نظام دور کنند بلکه نفرت و انزجار مردم را از خود آنها بیشتر خواهند کرد چون در جامعه جایگاهی ندارند.

وی تاکید کرد: سپاه وظیفه خود می داند از خانواده این شهیدان حمایت و مشکلات و درخواست های آنها را رسیدگی و به صورت ویژه پیگیری و بررسی کند.

فرمانده سپاه کردستان: بهترین خادمین مردم بدست تروریست‌ها به شهادت رسیدند

در این مراسم از خانواده های شهیدان جمال کریمی و محمد کرمی که هفته گذشته توسط گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیده بودند تجلیل و قدردانی شد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه روز پنجشنبه ۲۶ تیر امسال در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه چهارشنبه ۲۵ تیر ماه در اطراف روستای بلبر منطقه اورامان از توابع سروآباد یکی از کارکنان حوزه مقاومت به همراه یک نفر از کارکنان بخشداری و یک نفر از اهالی منطقه اورامان که در حال مردم یاری و کمک رسانی به اهالی منطقه در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بودند از سوی عوامل گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی هدف ترور قرار گرفتند که در اثر آن ۲ نفر به شهادت رسید و یک نفر زخمی شد و موضوع این حمله تروریستی در دست پیگیری است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با ۵۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...