پروژه سالن ورزشی 6000 نفری کرمانشاه به کجا رسید؟


پروژه سالن ورزشی 6000 نفری کرمانشاه به کجا رسید؟

به گفته رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه به پیشرفت فیزیکی 79 درصد رسیده است.

فرشاد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت چهار سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه، اظهار کرد: این پروژه از مصوبات سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در سال 1396 عملیات اجرایی احداث آن آغاز شد.

وی تصریح کرد: تاکنون برای احداث این پروژه حدود 25 میلیارد تومان هزینه شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی 79 درصدی دارد.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخصوص اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه هم گفت: مبلغ قراردادی که با پیمانکار دوم داریم حدود 30 میلیارد و 326 میلیون تومان است که تاکنون 10 میلیارد تومان آن هزینه شده و حدود 20 میلیارد تومان از رقم این قرارداد باقی مانده است.

وی به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در کُند شدن این پروژه اشاره کرد و افزود: پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه در حال حاضر فعال بوده و درصورتی که با مشکل خاصی مواجه نشویم، برآورد می‌شود تا انتهای سال آماده افتتاح و بهره برداری شود.

رشیدی اعلام کرد: پیمانکار این پروژه در حال حاضر روی بخش‌هایی مانند نصب کاشی‌ سرویس‌های بهداشتی، کارهای تاسیسات و ... مشغول به فعالیت است.

وی در ادامه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک را از مهمترین پروژه‌های ورزشی استان خواند و گفت: قطعا با اتمام عملیات احداث این پروژه و بهره برداری از آن می‌توانیم میزبانی مسابقات سالنی مهمی را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روایت تلخ کامی پارکی به نام شیرین در کرمانشاه