مرسدس آماده امضای توافق نامه کنکورد است


فرمول یک ایران – مذاکرات توتو ولف با فرمول یک باعث تغییر نظر او شد و حالا مرسدس آماده است تا با امضای توافقنامه کنکورد، یک گام رو به جلو برای حضور در مسابقات بردارد. ولف در هفته گذشته گفته بود که حاضر نیست قبل از آخرین مهلت تعیین شده، موافقتنامه جدید کنکورد را امضا کند و مرسدس را بزرگترین قربانی طرح پیشنهادی می دانست. ولف طی مصاحبه ای در گرندپری...

فرمول یک ایران – مذاکرات توتو ولف با فرمول یک باعث تغییر نظر او شد و حالا مرسدس آماده است تا با امضای توافقنامه کنکورد، یک گام رو به جلو برای حضور در مسابقات بردارد.

ولف در هفته گذشته گفته بود که حاضر نیست قبل از آخرین مهلت تعیین شده، موافقتنامه جدید کنکورد را امضا کند و مرسدس را بزرگترین قربانی طرح پیشنهادی می دانست. ولف طی مصاحبه ای در گرندپری فرمول یک اسپانیا اظهار داشت که پس از مذاکره با چیس کری، رئیس فرمول یک، دیدگاهش تغییر کرده است:

نظرم در سیلورستون تغییر کرد. فکر نمی کنم هیچوقت تمام تیم ها متحد شوند. همه سعی می کنند نسبت به دیگری کمی برتری بدست آورند.

بنابراین تصمیم گرفته ایم تا با لیبرتی پیش برویم. من آخر هفته گذشته با چیس گفتگوی بسیار سازنده ای داشته ام و بیشتر توضیحاتی که می خواستیم به آنها برسیم، مورد بحث قرار گرفته است. احساس می کنم شرایط خوبی برای امضای توافقنامه کنکورد و پیشبرد آن در نظر گرفته ایم.

فرمول یک مهلت اولیه امضای توافقنامه کنکورد را به 28 مرداد تغییر داده است، و برای کسانی که قبل از آن تاریخ برای امضای آن اقدام کنند، پاداش مالی در نظر گرفته شده است.

مرسدس آماده امضای توافق نامه کنکورد استمرسدس آماده امضای توافق نامه کنکورد است

توتو ولف و راس براون

توتو ولف در حال مذاکره با مرسدس برای آینده

ولف توضیح داد که با مدیر عامل مرسدس، اولا کالنیوس برای ادامه حضورش در تیم فرمول یک مرسدس در حال مذاکره است:

من واقعا از این سالهای زیادی که در فرمول یک این سمت را داشته ام لذت بردم و در حال حاضرر مذاکرات خیلی خوبی را داریم.

من خوشحالم از اینکه رابطه من با اولا به خوبی هرچه تمام تر بوده و ما تقریبا هر روز صحبت می کنیم و فاکتور های زیادی وجود دارد که باعث می شود من بخواهم در فرمول یک باقی بمانم.

از طرف دیگر، این مسئله تاثیرات بدی دارد که مورد توجه من است. اما شرایطی که فعلا حاکم است هیچ دلیلی وجود ندارد که من با مرسدس ادامه ندهم و باید بفهمیم که در چه سمتی (این همکاری) ادامه پیدا خواهد کرد.

توتو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در نقش مدیر مرسدس ادامه ندهد گفت:

این مسئله به مذاکرات بین من و اولا معطوف می شود. ما می خواهیم که بهترین اتفاق ممکن برای تیم رقم بخورد و پیشرفت تیم را ادامه دهیم.

همانطوری که پیشتر گفتم، من واقعا از نقش خودم لذت می برم و برنامه من این است که ادامه دهم. من از کاری که انجام می دهم لذت می برم، بیشتر از همه، از کار با افرادی که در تیم حضور دارند لذت می برم. هیچ جای بهتری برای من به جز حضور در اتاق جلسه با مهندسان، نشستن در گاراژ و تماشا کردن این کار عظیمی که دارد در اطراف اتفاق می افتد، وجود ندارد.

من از نبرد هایی که ما خارج از پیست داریم لذت می برم. من دوست دارم که با اسپانسر ها و شرکایمان تعامل داشته باشم. این مسئله برای آینده این معنا را دارد که این تصمیم باید به همراه همسرم و اولا گرفته شود. به این معنا نیست که من به عنوان مدیر تیم یا در هر نقش دیگری در این جمع حضور نداشته باشم اما این چیزیست که من در حال فکر کردن برروی آن هستم

مرسدس آماده امضای توافق نامه کنکورد استمرسدس آماده امضای توافق نامه کنکورد است

توتو ولف و لوئیس همیلتون

ولف در مورد احتمالا جدایی او و عدم تمدید قرارداد لوئیس همیلتون بیان کرد:

خیلی خوشحال کننده است که او می گوید که تصمیمش وابسته به کار من است، اما من فکر می کنم که او به من نیاز ندارد.

او یک تیم عالی دارد که همیشه از او حمایت می کنند. اما همانطور که پیشتر گفتم، من هنوز تصمیمم را نگرفته ام. مذاکراتی هستند که در حال انجام بوده و من از آنها لذت می برم.

نمی خواهم به شما بگویم که من (سمتم) را ترک می کنم، به این خاطر که مسئله این نیست. در حال حاضر، (این مسئله به این عوامل بستگی دارد)، مسیری که فرمول یک پیش می گیرد، اتفاقات پیرامون کووید-19 و دلایل شخصی که پیشتر در مورد آن صحبت کردم.

سوزی در مقام مدیریتی یک تیم فرمول ای هست و این مسئله به این معناست که او اکثر اوقات نیست. خدا می داند که من در چند مسابقه بوده ام، 120 مسابقه فرمول یک در هشت سال گذشته! این چیزیست که ما داریم در موردش فکر می کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)