رسمی ؛ کریم باقری حرف آخرش را درباره حضور در تیم ملی زد + سند


کریم باقری ، مربی تیم پرسپولیس در آخرین گفتگوی خود با برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش صدا و سیما موضوع همکاری با تیم ملی به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ را به نوعی خاتمه یافته تلقی کرد. نوشته رسمی ؛ کریم باقری حرف آخرش را درباره حضور در تیم ملی زد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رسمی ؛ کریم باقری حرف آخرش را درباره حضور در تیم ملی زد + سند

کریم باقری در مصاحبه با شبهای فوتبالی شبکه ورزش صدا و سیما: دلواپسان فوتبالی نگذاشتند همزمان در تیم ملی و پرسپولیس باشم ؛ به فدراسیون فوتبال گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم خودتان با باشگاه مذاکره کنید
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

رسمی ؛ کریم باقری حرف آخرش را درباره حضور در تیم ملی زد + سند

کریم باقری ، مربی تیم پرسپولیس در آخرین گفتگوی خود با برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش صدا و سیما موضوع همکاری با تیم ملی به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ را به نوعی خاتمه یافته تلقی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که در در اوایل اسفندماه گذشته و پیش از همه‌گیری گسترده کرونا در کشور، آخرین مذاکرات مربوط به جذب کریم باقری به عنوان مربی تیم ملی انجام شده و وی با سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ عکس یادگاری گرفته بود اما با گذشت شش ماه باقری هنوز به عنوان دستیار در پرسپولیس به فعالیت مشغول است و در گفتگوی امروزش با برنامه شب‌های فوتبالی اینطور به نظر می‌رسد که او با توجه به شرایط ترجیح می‌دهد در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

ایده حضور باقری در تیم ملی ابتدا از سوی دراگان اسکوچیچ و کمیته‌ تیم‌های ملی و سپس مدیران بالادستی فدراسیون مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت و در جلسه‌ای که بین اسکوچیچ و باقری برگزار شد، در نهایت تفاهم بود؛ با این حال با گذشت زمانی نزدیک به شش ماه تحرکی خاصی از سوی فدراسیون فوتبال انجام نشده و ظاهرا با درخواست مالی باقری موافقت نشده تا این مربی با توجه به قراردادش با پرسپولیس همچنان به کارش در کادرفنی یحیی گل محمدی ادامه بدهد.

باقری در این‌باره به شب‌های فوتبالی گفت:

وقتی با آقای اسکوچیچ صحبت کردم، ایشان گفت مشتاق هستم کنار ما باشی و کار بکنی ولی من گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم. گفتم تمام صحبت هایی که با من می شود را باید با باشگاه انجام دهید. البته ایشان مشکلی با اینکه من به صورت پاره‌وقت و در کنار اردوهای تیم ملی باشم، نداشتند و حتی گفتند در زمان اردو مثل بازیکنان به تیم ملی بیایم و برگردم که آقای انصاری فرد این موضوع را پذیرفتند اما من دوست نداشتم و ندارم به این شکل کار کنم. به هر حال آدم دلواپس در فوتبال ایران زیاد است و خیلی‌ها درباره این موضوع صحبت کردند و مطلب نوشتند که نباید دو جا باشم و باید در یک تیم تمرکز کنم که اتفاقا حق با آن‌هاست؛ من هم فکر نمی‌کنم بودن در کنار تیم ملی در این وضعیت خیلی مناسب باشد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی