دیپلماسی آمریکا در برابر ایران با ذلت شکست خورد


دیپلماسی آمریکا در برابر ایران با ذلت شکست خورد

حجت‌الاسلام عادل‌پور با اشاره به شکست دیپلماسی آمریکا در برابر ایران گفت: در جریان تمدید تحریم تسلیحاتی، آمریکا با ذلت شکست خورد و این اقدامات و شکست‌های آمریکا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» امروز (جمعه 31 مرداد) در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تمام هیأت‌ها و حسینیه‌ها باید موازین بهداشتی را در برگزاری مراسمات را رعایت و در حد امکان مجالس را تا در فضای باز برگزار کنند و حتما از ماسک استفاده و از پذیرایی هم خودداری کنند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه از ادارات و سازمان‌ها انتظار داریم در سیاه‌پوش کردن شهر گام بردارند اضافه کرد: به راستی سهم منطقه آزاد در سیاه‌پوش کردن شهرستان خرمشهر چیست؟

وی با اشاره به شکست دیپلماسی آمریکا در برابر ایران افزود: در جریان تمدید تحریم تسلیحاتی، آمریکا با ذلت شکست خورد و این اقدامات و شکست‌های آمریکا ادامه خواهد داشت، لذا این شکست در شورای امنیت برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، شکستی سنگین و تاریخی بود چرا که در تاریخ سازمان ملل و آمریکا، چنین ذلت و خواری بی سابقه بوده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور ابراز کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری، مقاومت مردم، قدرت نظامی و موشکی ایران، نفوذ منطقی جمهوری اسلامی و صبر و شکیبایی مردم ایران اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: آمریکا بسیار تلاش کرد تا از لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران که قرار است در مهر آینده رخ دهد جلوگیری کند اما این تلاش آمریکا با درب‌های بسته رو به رو شد و حتی متحدانش را نتوانست با خود همراه کند.

امام جمعه خرمشهر جمهوری اسلامی را یک ابر قدرت خواند و عنوان کرد: خوشبختانه امروز ما به یک ابرقدرت تبدیل شده‌ایم و کشوری که می‌تواند ابرقدرت جهان را با همه تلاش‌ها شکست دهد حتما قدرتمند است.

وی توافق ننگین کشور امارات با رژیم صهیونیستی در عادی‌سازی روابط را محکوم کرد و اذعان داشت: این عادی‌سازی و توافق امارات هیچ تاثیری بر خواست مردم آزاده جهان و اسلام در از بین بردن رژیم جعلی صهیونیستی نخواهد گذاشت و این رژیم به‌دست امت اسلامی با قدرت مقاومت محو خواهد شد؛ واقعیت امر این است که این‌ها ۲۰ سال است که با هم ارتباط دارند لذا این اقدام قطعا به ضرر رژیم صهیونیستی و نوچه‌های آمریکای جنایتکار خواهد بود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور از دولت خواست تا اقلام ضروری را به صورت کالابرگ (کوپن) در اختیار مردم قرار دهد و تاکید کرد: قدرت خرید مردم پائین آمده است لذا دولت باید تدبیری ویژه در این باره اندیشه کند.

وی با بیان اینکه گران شدن کالاها نه تنها روزانه است بلکه در مواردی ساعتی افزایش پیدا می‌کنند گفت: متاسفانه این اقدام مردم به ویژه قشر ضعیف و حتی متوسط جامعه را زیر فشار قرار داده به طوری که مردم توانایی خرید را ندارند که لازم است مسئولان در این حصوص چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه خرمشهر راهکار کنترل گرانی کالاهای اساسی را استفاده از کالابرگ (کوپن) دانست و بیان کرد: خوشبختانه با فراوانی کالاها در بازار ما هیچ کمبود کالایی بازار نداریم اما گرانی کالاها توانایی خرید مردم را با مشکل روبه رو کرده است.

وی با انتقاد از تعزیرات حکومتی یاد آور شد: رئیس تعزیرات خرمشهر تنها سه روز در هفته در شهرستان حضور دارد و این باعث می‌شود نظارت در این شهرستان ضعیف باشد، لذا استاندار، فرماندار و رئیس تعزیرات استان باید پاسخگو باشند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید