معاون استاندار : 3800 میلیارد تومان پروژه در کرمان افتتاح می‌شود


معاون استاندار : 3800 میلیارد تومان پروژه در کرمان افتتاح می‌شود

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: در ایام هفته دولت یک هزار و 179 طرح و پروژه با اعتبار سه هزار و 800 میلیارد تومان در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه متمرکز پروژه های گردشگری استان کرمان افزود: سهم اعتبارات دولتی در افتتاح طرح ها یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و سهم بخش خصوصی ۸۰۰ میلیارد تومان است و مابقی متعلق به شهرداری و دهیاری ها است .

وی با اشاره به افتتاح ۱۴۳ میلیارد تومان پروژه حوزه گردشگری در هفته دولت تصریح کرد: ۱۰ درصد از مجموع اعتبارات طرح های افتتاح شده متعلق به این بخش است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تاکید کرد: هفت هزار اثر جهانی، ملی و تاریخی و طبیعی در استان کرمان داریم که نقش بسیار مهمی در توسعه منطقه و استان دارد.

وی اظهار داشت: گرمترین نقطه جهان، بزرگترنی سازه و خانه خشتی دنیا در استان کرمان قرار دارد که باید برای استفاده از این ظرفیت ها در جهت جذب گردشگر تلاش کنیم.

آیت اللهی موسوی با اشاره به افتتاح طرح دهکده گردشگری ابیت کرمان گفت: این طرح بسیار زیبا اجرا شده است و دولت تا حد توان از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری حمایت می کند.

در این آیین به طور همزمان ۱۷ طرح گردشگری با ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت هفته دولت در مجموعه دهکده گردشگری ابیت کرمان افتتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی