نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری: مردم مطالبات خود را با حفظ انسجام مطرح کنند


نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری: مردم مطالبات خود را با حفظ انسجام مطرح کنند

خرم آباد _ ایرنا _ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ولایتمدار لرستان باید مطالبات و خواسته های خود را با حفظ انسجام و همبستگی مطرح کنند.

به گزارش ایرنا آیت الله احمد مبلغی شامگاه سه شنبه در نشست با چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری بیان کرد: لرستانی‌ها بهترین آدم‌های محب اهل بیت (ع) و دوستدار سادات هستند که قدرت ابراز محبت اجتماعی را داشته و می‌توانند محبت را اجتماعی کنند.

وی اضافه کرد: در کنار این خصلت‌های خوب، ولایتمداری و دوستداری امامت و رهبری، باید انسجام داشته باشیم و صدای خود را از هر طریق به گوش نظام برسانیم.

وی با تاکید بر تشکیل هیات اندیشه ورز هنر در لرستان تصریح کرد: جلسات برای رفع مشکلات استان از جمله در حوزه فرهنگ و هنر باید به صورت اختصاصی تشکیل، طرح مشکل، راهکارهای عملی ارائه و جمع بندی آن به مسئولان ذیربط در سطح وزارتخانه ها ارسال شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امکانات و قابلیت‌های بسیاری در استان وجود دارد اما زمینه‌، فعالیت‌ها و سیاست گذاری ها معطوف به ایجاد اجماع در عرصه‌های مختلف نشده بنابراین باید صدای مردم و مشکلات آنان را قانونمند و دقیق به گوش مسئولان برسانیم.

آیت الله مبلغی یادآور شد: همچنین بسیاری از معضلات لرستان مربوط به استان‌های دیگر هم هست اما وقتی این مسائل مطرح شود آنها نیز برای پیشبرد امور به ما می‌پیوندند و بازگویی مشکلات، انعکاس بیشتری خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر اینکه انبیا بزرگ ما هنرمند بودند اضافه کرد: تمام فعالیت‌های حضرت ابراهیم (ع) مصداق هنر است چراکه یک فعالیت عادی و معمولی نداشته و در ماجرای از بین بردن بت‌ها خلق صحنه کرد.

آیت الله مبلغی ادامه داد: هنر می‌تواند جامعه را حرکت داده و با ایجاد اخلاق دل انسان را به خدا نزدیک کند بنابراین نباید این مقوله را کوچک شمرده و به راحتی از کنار آن عبور کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بورس انرژی - 1403/02/16