والتری بوتاس در تقلا با بی حسی پا در کاکپیت


فرمول یک ایران – والتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس می گوید که در این فصل با مشکل بی حسی پا دست و پنجه نرم می کند. مشکلی که پای چپش را به خاطر یک پدال ترمز سفت تحت تاثیر قرار داده است. بوتاس می گوید که او در گرندپری بلژیک شرایط سختی را تجربه کرده است اما اصرار دارد که مرسدس در حال تلاش برای حل این مشکل می باشد: مسابقاتی در این فصل بوده اند که...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس می گوید که در این فصل با مشکل بی حسی پا دست و پنجه نرم می کند. مشکلی که پای چپش را به خاطر یک پدال ترمز سفت تحت تاثیر قرار داده است.

بوتاس می گوید که او در گرندپری بلژیک شرایط سختی را تجربه کرده است اما اصرار دارد که مرسدس در حال تلاش برای حل این مشکل می باشد:

مسابقاتی در این فصل بوده اند که ما پدال های ترمز واقعا سفتی را داشته ایم و من این بی حسی را به خاطر فشار زیادی که به این پدال وارد می کردم دریافت نمودم. دوباره این قضیه تکرار شد، این ایده آل نیست. اصلا راحت نیست و می تواند منجر به اشتباهات (رانندگی) شود.

تیم دارد روی آن کار می کند. آنها همیشه خیلی با دقت به چیزهایی که ما می گوییم گوش می دهند. وقتیکه بحث راحتی راننده مطرح می شود، آنها مطمئنا روی موضوع کار می کنند.

فکر می کنم که هنوز چیزی نیست و باید کاری برای آن صورت گیرد و امیدوارم که این آخر هفته خوب پیش برود. هنوز نمی دانم که آنها چیزهایی را امتحان کرده اند یا خیر اما مطمئنا که آنها می توانند کمک به راحتی راننده کنند. ما زمان زیادی را در خودرو می گذرانیم و بنابراین ما می خواهیم که همه چیز خوب پیش برود. هنوز قابل رانندگی است و خوب است. نکته اینجاست که شرایط رانندگی می تواند بهتر شود.

بوتاس می گوید که با این مشکل در اولین فصل حضورش در مرسدس نیز روبرو شده است:

به خاطر دارم در فصل 2017، اولین سالم با این تیم، اما آن موقع این مشکل بیشتر از صندلی ناشی می شد. من با کمی بی حسی در برخی از نقاط فشاری روبرو شده ام. ما موفق شدیم که آن را به خوبی برطرف کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داستان ساخت فیلم تتلو با بازی چهره مشهور هالیوودی چه بود؟