پشت پرده سازش امارات و رژیم صهیونیستی در شبکه العالم افشا شد


پشت پرده سازش امارات و رژیم صهیونیستی در شبکه العالم افشا شد

امیر عبداللهیان در گفت‌وگو با برنامه من طهران شبکه العالم به مسائل پشت پرده سازش امارات و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: نتانیاهو رفتار تحقیرآمیزی با امارات داشته و این کشور را شهرکی صهیونیستی فرض کرده که امروز توسط وی رونمایی شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس میهمان برنامه «من طهران» شبکه العالم بوده و درخصوص اقدام اشتباه امارات در سازش با رژیم صهیونیستی و تبعات آن و نیز تحولات منطقه مطالب مهمی را بیان خواهد کرد. او در خصوص پرونده سازش رژیم صهیونیستی و امارات و نیز آینده عاد‌ سازی روابط در دیگر کشورهای عربی از اسرار پشت پرده خواهد گفت.

عبداللهیان بر تبعات این سازش از جمله ناامنی برای خود امارات و نیز کشورهای منطقه، ناامنی برای انتقال انرژی، ناامنی برای خلیج فارس و غیره تأکید خواهند کرد. او همچنین هشدار خواهد داد که هرگونه اتفاق آشکار و پنهان از سوی سرویس جاسوسی موساد و وابستگان به رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی و یا منطقه، علاوه بر رژیم صهیونیستی امارات نیز مشمول پاسخی سخت از سوی ایران و دیگر کشورهای منطقه خواهد بود.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس در این خصوص ضمن تأکید بر رذالت امارات در این معاهده سازش، بیان خواهد کرد که نتانیاهو رفتار تحقیرآمیزی با امارات داشته و این کشور را شهرکی صهیونیستی فرض کرده که امروز توسط وی رونمایی شده است.

تحولات لبنان، آینده محور مقاومت و چالش‌های پیش‌رو از دیگر مسائل مطروحه در این گفت‌و‌گوی تلویزیونی خواهد بود.

«من طهران» به تهیه‌کنندگی مهدی فولادیان و اجرای محمد باقر حیدری، 16شهریور ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

همچنین این برنامه از طریق سایت شبکه به نشانی alalamtv.net در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند