ساختمان کلانتری 13 میاندوآب‌ افتتاح شد


ساختمان کلانتری 13 میاندوآب‌ افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- ساختمان کلانتری 13 امام رضا (ع) در بلوار شهید باهنر شهر میاندوآب با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه میاندوآب روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: سلامت و امنیت ۲ مقوله مهم در جامعه و زندگی افراد بوده که امروزه اهمیت و آثار این ۲ برای همه قابل لمس و مشهود است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده با اشاره به اهمیت سلامتی افزود: اکنون شیوع یک ویروس چند گرمی در جهان، زندگی‌ و کارها را مختل و حساسیت بشر را برای حفظ سلامتی‌اش بیشتر کرده‌است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت بیان کرد: قدرت‌نمایی یک کشور و توسعه آن در عرصه‌های مختلف از قبیل اقتصاد، تولید، عمران، صنعت و فرهنگ تنها در سایه امنیت است.

امام‌جمعه میاندوآببیان کرد: راه‌اندازی این کلانتری در این منطقه از شهر یک نیاز جدی بود که در جهت ارتقای امنیت این مناطق نقش مهمی خواهد داشت.

فرماندار میاندوآب‌ نیز در این آیین گفت: همه کارها برای مردم است و اگر این کلانتری راه‌اندازی می‌شود به خاطر مردم و برای مردم است.

ساختمان کلانتری 13 میاندوآب‌ افتتاح شد

حسام شیرازه محبت بیان کرد: در کنار همه اقدامات انجام گرفته برای مبارزه و مدیریت این بیماری، در نهایت تاکید می‌شود باید مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و همزیستی با کرونا داشته باشند.

فرمانده انتظامی میاندوآب نیز اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی از نظر انتظامی و قضایی و برحسب جمعیت میاندوآب‌ چهار کلانتری و برای هر چهار شهروند یک مامور انتظامی ولو یک سرباز نیاز است که تحقق آن مقدور نیست ولی راه‌اندازی یک کلانتری می‌تواند تا حدی نیاز شهر را برطرف کند.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد با قدردانی از مجموع شهرداری و اعضای شورای شهر میاندوآب در تجهیز و ساماندهی این مکان و همچنین آموزش و پرورش در واگذاری مکان، افزود: از این پس نیز انتظار می‌رود اتاق اصناف در رفع کم و کاستی این مکان اهتمام داشته باشد.

ساختمان کلانتری 13 میاندوآب‌ افتتاح شد

شهرستان میاندوآب دارای پنج کلانتری شامل کلانتری ۱۲ عباسپور، ۱۱ امام خمینی (ره)، ۱۳ امام رضا (ع) و شهرهای باروق، چهاربرج و همچنین پنج پاسگاه انتظامی شامل قوروقچی، مکریان، چلیک، بکتاش و شبیلو و یک ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم فوتبال شاهوی مهاباد مقابل آرتام تبریز متوقف شد