فران تورس: پپ گواردیولا اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین مربیان دنیاست


فران تورس: پپ گواردیولا اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین مربیان دنیاست

وینگر اسپانیایی منچسترسیتی می گوید پپ گواردیولا می تواند بهترین بازی را از بازیکنان...

فران تورس وینگر اسپانیایی منچسترسیتی می گوید پپ گواردیولا نقشی کلیدی در انتقالش به این باشگاه انگلیسی ایفاد کرده است.

به گزارش طرفداری، چندی پیش انتقال فران تورس از والنسیا به منچسترسیتی شکل رسمی به خود گرفت و این وینگر 20 ساله از فصل آینده پیراهن سیتیزن ها را بر تن خواهد کرد. وینگر جوان منچسترسیتی اما به تازگی و پس از سپری کردن اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت های لیگ ملت های اروپا، به تمرینات باشگاهش اضافه شده است. او در گفت و گویی اظهار داشت از این که اولین جلسه تمرینی اش را با پپ گواردیولا سپری کرده است، بسیار خوشحال است. فران تورس گفت:

از اینکه اولین جلسه تمرینی خود با پپ گواردیولا را سپری کردم، خوشحالم. او سرمربی است که از بازیکنانش توقع زیادی دارد اما این خوب است چرا که او می داند چگونه از یک بازیکن بهترین بازی ممکن را بگیرد. او نقشی کلیدی در انتقالم به منچسترسیتی ایفا کرد. گواردیولا اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین مربی های دنیاست. او خوب می داند که چگونه بهترین بازی ممکن را از یک بازیکن بگیرد و من فکر می کنم منچسترسیتی قدم فوق العاده ای در دوران حرفه ایم برای رشد در زمینه فردی و ورزشی است.

همچنین بخوانید:

فران تورس: گواردیولا بهترین سرمربی جهان است فران تورس پیراهن شماره 21 منچسترسیتی را بر تن خواهد کرد کوین دی بروین: بازی های زیادی از فران تورس تماشا نکرده ام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)