نمایشگاه دفاع مقدس خراسان رضوی در حال آماده‌سازی است


نمایشگاه دفاع مقدس خراسان رضوی در حال آماده‌سازی است

مشهد-ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مشهد گفت: در حال حاضر نمایشگاه دفاع مقدس استان در قالب 350 غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد در حال آماده‌سازی است.

سرهنگ حبیب‌الله امیدخدا روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه استانی که به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ۳۱ شهریور ماه افتتاح خواهد شد ۳۸ دستگاه اداری، نهاد وابسته به نیروهای مسلح و ادارات کل خراسان رضوی برای برپایی غرفه‌ها پای کار آمده‌اند.

وی ادامه داد: حدود ۳۶۰ غرفه در یک سالن این نمایشگاه با سقف بلند پیش بینی شده است و همچنین تعدادی غرفه نیز در فضای باز برپا می‌شوند البته شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی هم کاملا رعایت می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مشهد به حضور بازدیدکنندگان در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: بازدید کنندگان پس از تب سنجی و تنها با داشتن ماسک می‌توانند وارد نمایشگاه شوند و در مجموع بازدید حضوری مردم از این مکان ممنوع نیست.

امید خدا افزود: محور اصلی فعالیت غرفه‌ها، فضای مجازی است و در این راستا ارائه مجازی نمایشگاه دفاع مقدس امسال از طریق شبکه استانی سیما، شبکه اجتماعی شاد متعلق به آموزش و پرورش و شبکه های مجازی وابسته با سازمانها و نهادهای مختلف انجام می‌شود.

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی ۶۶ ویژه برنامه در استان خراسان رضوی در قالب نمایشگاه‌ها، همایشها و جشنواره‌های مختلف برگزار می شود که برپایی یک هفته‌ای نمایشگاه دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی مشهد مهمترین این برنامه‌هاست.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیفیت هوای مشهد سالم است