ریکاردو از پیشرفت رنو در پیست های با داونفورس بالا خبر داد


فرمول یک ایران – دنیل ریکیاردو معتقد است که عملکرد قدرتمند رنو در موجلو نشان می دهد که خودروی آنها در حال پیشرفت در پیست هایی بوده که به داونفورس یا نیروی رو به پایین بیشتری نیاز دارد. رنو دو نمایش رقابتی در اسپا و مونزا داشت، جایی که نیروی داونفورس پایینی برای سرعت بیشتر در مستقیمی ها مورد نیاز بود. با اینکه تیم برای گرندپری توسکان خوشبین نبود...

فرمول یک ایراندنیل ریکیاردو معتقد است که عملکرد قدرتمند رنو در موجلو نشان می دهد که خودروی آنها در حال پیشرفت در پیست هایی بوده که به داونفورس یا نیروی رو به پایین بیشتری نیاز دارد.

رنو دو نمایش رقابتی در اسپا و مونزا داشت، جایی که نیروی داونفورس پایینی برای سرعت بیشتر در مستقیمی ها مورد نیاز بود. با اینکه تیم برای گرندپری توسکان خوشبین نبود اما ریکاردو توانست رده چهارم را کسب کند و معتقد است که این عملکرد به آنها در مسابقات آینده کمک خواهد کرد:

ممکن است کمی ناراحت باشیم که به سکو بسیار نزدیک بودیم اما وقتی عملکردمان را بررسی می کنیم، می بینیم پیستی بوده که واقعاً انتظار نداشتیم در آن رقابتی ظاهر شویم.

پیستی با داونفورس بالا بوده و یکی از پیست هایی است که انتظار قوی بودن در آن نداشتیم. بارسلونا و پیست هایی از این سبک نیز، نقاط قوت ما نیستند و ما پیشرفت خوبی در این مورد نشان دادیم.

به نظر من این عملکرد واقعا دلگرم کننده است. این به ما برای رفتن به برخی دیگر از پیست های با داونفورس بالا کمی خوش بینی می دهد.

به نظر می رسد که ما رده بهتری با این خودرو کسب می کنیم. هنوز رقابت ها بسیار نزدیک بوده اما من فکر می کنم روزهای یکشنبه مطمئنا سرعت مسابقه ای ما خوب است.

بنابراین اگر در تعیین خط بتوانیم در رده های جلو قرار گیریم، در پایان در مکان خوبی قرار خواهیم گرفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...