قرارداد سباستین فتل با استون مارتین فوق العاده است


فرمول یک ایران – مارک وبر معتقد است که تجربه و علم سباستین فتل می‌تواند به خوبی در تیم فرمول یک استون مارتین به کار گرفته شود و روی تیم تاثیر مثبت بگذارد. ریسینگ پوینت که از فصل آینده‌ با نام استون مارتین به رقابت می‌پردازد، چندی پیش اعلام کرد که با سباستین فتل قرارداد بسته است و اینکه او قرار است جایگزین سرجیو پرز شود. این قرارداد به دنبال جدا...

فرمول یک ایرانمارک وبر معتقد است که تجربه و علم سباستین فتل می‌تواند به خوبی در تیم فرمول یک استون مارتین به کار گرفته شود و روی تیم تاثیر مثبت بگذارد.

ریسینگ پوینت که از فصل آینده‌ با نام استون مارتین به رقابت می‌پردازد، چندی پیش اعلام کرد که با سباستین فتل قرارداد بسته است و اینکه او قرار است جایگزین سرجیو پرز شود. این قرارداد به دنبال جدا شدن فتل و فراری قبل از آغاز فصل ۲۰۲۰ مطرح شد و اخیرا هم نهایی شده است.

مارک وبر و سباستین فتل ۵ سال در ردبول هم تیمی بودند (2009-2013) و در این میان ردبول ۴ سال آخر را قهرمان جهان شد که هر چهار بار هم سباستین فتل به قهرمانی رانندگان رسید.

یکی از معروف ترین اتفاقاتی که میان این دو راننده رخ داد در مالزی‌ و سال ۲۰۱۳ بود که فتل با سرپیچی از دستور تیمی به وبر در جایگاه اول فشار آورد و در نهایت هم پیروز مسابقه شد. این موضوع به شدت مارک وبر را ناراحت کرد. البته پس از ۷ سال وبر این موضوع را پشت سر گذاشته است و احساس می‌کند که هم تیمی قبلی او می‌تواند روی استون مارتین تاثیر‌مثبت داشته باشد:

من برایش خوش خالم. فکر می‌کنم رفتنش به استون مارتین فوق العاده خواهد بود.

از‌ نظر با تجربه بودن راننده، ریسینگ پوینت تا به حال عضوی به این خوبی نداشته است.

از نظر رساندن ماشین به یک سطح خوب، نیکو هالکنبرگ، سرجیو پرز و لنس استرول رانندگان خوبی هستند اما در مورد یک راننده حرفه ای فرمول یک، سباستین فتل در یک سطح دیگر است.

او قرار است قرارداد بزرگی برای آن ها باشد و من فکر میکنم این قرار است که یک قدم بزرگ برای آن ها باشد.

او تا 2022 قرارداد دارد. این یعنی او میخواهد تیم را از سطح فعلی به جایگاه بهتری برساند.

قرارداد سباستین فتل با استون مارتین فوق العاده استقرارداد سباستین فتل با استون مارتین فوق العاده است

نیکو هالکنبرگ، مارک وبر و سباستین فتل – تعیین خط برزیل ۲۰۱۰

سباستین فتل خیلی از یک محیط انگلیسی خوشش می آید

با وجود اینکه عملکرد این مدت سباستین فتل فوق العاده نبوده است، مارک وبر باور دارد که این تغییر به همراه تجربه بسیار زیاد او میتوانند دوباره سباستین را به بهترین حالت خود برگردانند:

راستش را بخواهید من نگران بودم که چه اتفاقی برایش پیش می آید. فکر میکنم که هنوز مقداری انرژی روحیه رقابت در تو وجود دارد که باید با این ورزش در میان بگذارد.

فکر میکنم یک محیط جدید برای او فوق العاده خواهد بود. او خیلی از یک محیط انگلیسی خوشش می آید. او در میلتون کینز و در ردبول خودش را نشان داد.

فکر میکنم هر فصل فراری برابر دو یا سه سال رانندگی برای تیم های دیگر است و مارنلو سطح انتظار بالایی دارد. به خصوص زمانی که شما برای قهرمانی می جنگید و زمان ورود او، شرایط به همین گونه بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟