مدیر عامل سابق اینترمیلان به ریسینگ پوینت پیوست


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک ریسینگ پوینت، تاجر باتجربه و مدیر عامل سابق اینترمیلان، جفرسون اسلک را به عنوان مدیر تجاری و بازاریابی منصوب کرده است. این تیم که فعلا مقام چهارم در جدول قهرمانی را در اختیار دارد، برای فرمول یک 2021 با نام استون مارتین در مسابقات شرکت خواهند داشت و همچنین قهرمان چهار دوره مسابقات، سباستین فتل را به خدمت گرفته...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک ریسینگ پوینت، تاجر باتجربه و مدیر عامل سابق اینترمیلان، جفرسون اسلک را به عنوان مدیر تجاری و بازاریابی منصوب کرده است.

این تیم که فعلا مقام چهارم در جدول قهرمانی را در اختیار دارد، برای فرمول یک 2021 با نام استون مارتین در مسابقات شرکت خواهند داشت و همچنین قهرمان چهار دوره مسابقات، سباستین فتل را به خدمت گرفته اند.

اسلک شش سال را به عنوان نماینده بازاریابی اسطوره بسکتبال، مایکل جوردن گذراند و سپس به عنوان مدیرعامل باشگاه ایتالیایی اینترمیلان در صنعت فوتبال به سر برد. وی همچنین نقش مشاوره ای را با فیبا،​​ آی ام جی و دورنا اسپورت داشته است.

اسلک مسئولیت کلیه فعالیت های تجاری و بازاریابی درون تیمی را بر عهده خواهد داشت و کارش را در سِمَت تازه ایجاد شده، بلافاصله آغاز می کند. او با مدیر تیم، اوتمار سافنور در ارتباط خواهد بود.

جفرسون اسلک گفت:

من معتقدم که این یکی از جذاب ترین فرصت های تجاری است، نه تنها در فرمول یک، بلکه در کل صنعت ورزش.

ما به دنبال ساخت یک برند تجاری جدید و جذاب در تیم فرمول یک استون مارتینن هستیم و در این روند معتقدیم که یک بستر بازاریابی جهانی منحصر به فرد برای سایر برندها و شرکا ایجاد خواهیم کرد.

من مشتاقانه منتظر همکاری با لارنس استرول و اوتمار سافنور برای ساخت یک تیم تجاری و بازاریابی در سطح جهانی هستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ایرودینامیک فرمول یک ؛ اصول پایه ای – قسمت اول