شهرداری گنبدکاووس تیم سپاهان اصفهان را با شکست بدرقه کرد


شهرداری گنبدکاووس تیم سپاهان اصفهان را با شکست بدرقه کرد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید سردار قاسم سلیمانی، در خانه با نتیجه سه بر دو تیم والیبال سپاهان اصفهان را شکست داد تا به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر امسال دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر چهارشنبه در چهارمین بازی از مسابقات لیگ برتر والیبال در سالن المپیک این شهر به مصاف میهمان اصفهانی خود رفت که در گیم ابتدایی موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این تیم پرقدرت را شکست دهد.

در ست دوم اما تیم سپاهان با تمرکز در خانه حریف توانست با ارائه یک بازی منسجم برتری خود را به رخ تیم شهرداری گنبدکاووس بکشد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ انتقام باخت در گیم نخست را بگیرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس که در گیم سوم پر اشتباه ظاهر شده بود و این فرصت را به تیم میهمان داد تا نبض بازی را بدست بگیرد و از ابتدا با یک فاصله ۴ امتیازی برتر میدان باشد و در انتها نیز با کسب نتیجه ۲۵ بر ۱۷ میزبان خود را شکست دهد.

تیم میزبان در ست چهارم این بازی اما متفاوت ظاهر شد و از ابتدای بازی، تاکتیک خود را به حریف دیکته کرد و با استفاده از سرویس‌های هدفمند، ضربات سرعتی و دفاع خوب روی تور، تمرکز بازیکنان تیم سپاهان را برهم زد و با اختلاف هفت امتیازی ۲۵ بر ۱۸ این گیم را به سود خود به پایان رساند.

در گیم پایانی تیم شهرداری گنبدکاووس با سرویس های هدفمند ۷ امتیاز پیاپی را کسب کرد و با ایجاد این اختلاف تیم میهمان را تحقیر کرد و در انتها نیز با ارائه یک بازی تاکتیکی ۱۵ بر ۶ به پیروزی رسید و در مجموع نیز ۳ بر ۲ تیم برتر میدان شد تا نخستین پیروزی خود را در مسابقات لیگ والیبال امسال جشن بگیرد.

قضاوت این دیدار که به سبب شیوع کرونا و برابر آیین نامه مسابقات بدون تماشاگر برگزار شد، برعهده "محمد شاهمیری" و "اسماعیل رزقی" به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم بود و "حسین پورکاشیان" به عنوان ناظر فنی و "مسعود ذوقی" به عنوان ناظر داوری حضور داشتند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها علاقمندان فراوانی دارد.

تاکنون بازیکنان زیادی از این شهرستان به رده‌های مختلف تیم ملی راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان