زندگی آیت‌الله ممدوحی سرشار از خدمات علمی است


زندگی آیت‌الله ممدوحی سرشار از خدمات علمی است

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت ارتحال آیت‌الله ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه آورده است: زندگی پربار ایشان سرشار از مجاهدت‌های سیاسی و خدمات و تلاش‌های ارزنده علمی و فرهنگی است.

به گزارش چهارشنبه‌شب روابط عمومی استانداری قم، در پیام بهرام سرمست آمده است : خبر ارتحال عالم فرزانه «حضرت آیت‌الله حاج حسن ممدوحی» (ره) نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأسف و تأثر گردید.

پیام ادامه یافته است: عالم جلیل‌القدری که عمر پربرکت خویش را درراه کسب علم، بهره‌مندی از فیض علوم اهل‌بیت(ع) و نشر معارف اسلامی مصروف داشته و زندگی پربار ایشان، سرشار از مجاهدت‌های سیاسی و خدمات و تلاش‌های ارزنده علمی و فرهنگی است.

پیام حاکی است: اینجانب، فقدان این فقیه بزرگوار را به مراجع عظام، حوزه‌های معزز علمیه به‌ویژه بیت مکرم و فرزندان محترم و مردم شریف کرمانشاه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر و سلامتی برای بازماندگان ایشان مسالت دارم.

آیت‌الله حسن ممدوحی در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی در کرمانشاه متولد شد. نمایندگی کرمانشاه در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ازجمله فعالیت‌ها و سوابق سیاسی و مذهبی او به شمار می‌آید.

وی شامگاه اول مهرماه جاری پس از طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!