بیش از یک هزار نفر برای ورود به حرفه وکالت در زنجان رقابت می‌کنند


بیش از یک هزار نفر برای ورود به حرفه وکالت در زنجان رقابت می‌کنند

زنجان - ایرنا - رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان گفت: یک هزارو 140 نفر در این استان همزمان با سراسر کشور برای ورود به حرفه مقدس وکالت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پیمان مجیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد رقابت کننده در زنجان که همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود تعداد ۶۷۶ نفر مرد و ۴۶۴ مابقی نیز بانوان هستند.

وی اظهار داشت: آزمون وکالت قوه قضائیه در زنجان، صبح فردا /جمعه ۴ مهر ماه جاری/ در دانشگاه دولتی زنجان واقع در کیلومتر ۶ جاده ترانزیت زنجان - تبریز برگزار خواهد شد و فرآیند اجرایی آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب حوزه اصلی آزمون نیز راس ساعت ۹ صبح به روی شرکت کنندگان بسته خواهد شد.

مجیبی با بیان اینکه به منظور امکان برقراری نظم در محل برگزاری آزمون وکالت، داوطلبان حداقل یک ساعت پیش از آغاز روند اجرایی این آزمون در محل حوزه حضور یابند تا با مشکل مواجه نشوند، تصریح کرد: پس از بسته شدن درب اصلی حوزه آزمون در ساعت اعلام شده، به هیچ وجه امکان ورود داوطلبان تاخیر کننده، میسر نخواهد بود.

رییس هیات مدیره وکلای قوه قضائیه استان زنجان گفت: به تمامی دواطلبان شرکت کننده در این آزمون، توصیه می شود کلیه موازین بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک سه لایه را در اولویت قرار داده و ماسک اضافه نیز به همراه داشته باشند.

مجیبی افزود: با توجه به اینکه مدت پاسخگویی به پرسش های آزمون ۱۵۰ دقیقه درنظر گرفته شده است از داوطلبان درخواست می شود با برنامه ریزی و دقت کافی به سوالات پاسخ دهند تا با کمبود وقت مواجه نشوند و در ضمن آزمون داری نمره منفی است و استفاده از کتاب قانون و سایر منابع و جزوات آموزشی در آن ممنوع است.

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان، تصریح کرد: این آزمون در سطح ملی و در مجموع با شرکت ۸۱ هزار و ۱۴۴ نفر برگزار می شود که سهم زنجان از این تعداد، یک هزار و ۱۴۰ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر