ذخیره سازی نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان اردبیل آغاز شد


ذخیره سازی نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان اردبیل آغاز شد

اردبیل_ایرنا_مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با آغاز فصل پاییز، حمل و ذخیره سازی نفت سفید در روستاهای صعب العبور این استان آغاز شد.

سید حجت مدنی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: حمل و ذخیره سازی سوخت زمستانی مناطق صعب العبور وفاقد گاز طبیعی استان از اول مهرماه ​آغاز شده و تا ذخیره سازی 100درصدی سوخت پیش بینی شده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که توزیع نفت سفید در استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می شود، اظهار کرد: توزیع و ذخیره سازی نفت سفید نقاط صعب العبور روستایی در منطقه از اولویت های اصلی شرکت می باشد و روستاییان هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین سوخت نفت سفید خود در فصول سرد سال را نداشته باشند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با توجه به افزایش میزان ظرفیت ذخیره سازی انبارهای نفت، ذخیره سازی سوخت در منطقه وضعیت مطلوبی داشته و مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز اهالی روستاهای فاقد گاز طبیعی استان در فصول سرد سال وجود ندارد.

مدنی با اشاره به توزیع ۳ میلیون و ۸۰۰هزار لیتر نفت سفید در ۵ ماهه اول سال ۹۹ بیان داشت : با توجه به شرایط اقلیمی منطقه برای خانوارهای یک و ۲ نفره ۶۰۰ لیتر، خانوار های ۳و ۴ نفره ۸۰۰ لیتر و خانوارهای ۵و ۶ نفره به بالا هزار لیتر نفت سفید پیش بینی شده است.

او اظهار کرد:آن دسته از روستاییان ساکن در نقاط صعب العبور استان تا آخر آذر ماه سال جاری فرصت دارند جهت دریافت این سهمیه به فروشندگی های نفت سفید مراجعه و نسبت به تامین نفت ذخیره زمستانی خود اقدام کنند.

مدنی گفت: ۴ ناحیه از ۶ ناحیه منطقه اردبیل جزو نقاط صعب العبور و سخت گذر می باشد و ذخیره سازی سوخت زمستانی همه ساله چندین ماه زودتر از فرا رسیدن فصل سرما در این نواحی صورت می گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد