میزان آلایندگی 27 کوره آجر پزی در بروجرد سنجش شد


میزان آلایندگی 27 کوره آجر پزی در بروجرد سنجش شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: میزان آلایندگی هوا و زیست محیطی 27 کوره آجر پزی در این شهرستان سنجش شد.

زهرا علیرضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با انجام سنجش آلایندگی هوا ۹ کوره آجر پزی مشکل آلایندگی داشتند که اخطار های لازم برای آنان صادر شد.

وی اظهار داشت: بعداز صدرو اخطار ۹ کوره آجر پزی اقدام به رفع آلایندگی کردند که در سنجش دوباره مشکل آلایندگی هوا برای آنان نیز رفع شد.

رییس اداره محیط زیست بروجرد بیان کرد: ۳۰ واحد تولیدی صنعتی نیز از لحاظ آلودگی پسآب فاضلاب مورد بررسی قرار گرفتند که ۲ مورد آلودگی پسآب آنان تایید و اخطار کتبی دریافت کردند.

علیرضایی اضافه کرد: ۲ واحد تولیدی صنعتی که اخطار دریافت کردند سریعا به رفع آلودگی پسآب واحدها اقدام کردند و در آزمایشات، استاندارد های لازم رفع آلودگی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: فعالیت واحدهای صنعتی، مخاطراتی را بر محیط زیست ایجاد می کنند که ابعاد این خطرات احتمالی با توجه به ماهیت پروژه و حساسیت های محیط زیست متفاوت است.

وی با اشاره به رصد مداوم و مستمر واحد های صنعتی در شهرستان بروجرد گفت: با ارزیابی زیست محیطی و ارایه برنامه مدیریت مناسب، تاثیرات منفی ناشی از آلایندگی هوا را تا حد امکان کاهش داده و سبب بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه می شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)