چهار هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع شد


چهار هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع شد

یزد- ایرنا- رییس بسیج اصناف سپاه الغدیر یزد گفت: همزمان با اربعین حسینی و به یاد چهار هزار شهید استان چهار هزار وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ محمد اسلامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هزینه تهیه و توزیع غذاها توسط خیران تامین شد افزود: این عمل تا پایان ماه صفر با همکاری اصناف بسیجی ادامه دارد.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی شامل اجناس مورد نیاز مردم به مناسبت اربعین حسینی با همکاری اصناف بنحو مناسب و با حفظ حرمت افراد در محلات مختلف شهرستان یزد توزیع شد .

این مسوول اظهار کرد: همکاری با تشکل‌های دینی و موکب‌داران در تهیه مایحتاج اقشار آسیب‌پذیر جامعه جزو برنامه‌های مهمی است که از ابتدای سال‌جاری انجام گرفته و به خاطر شرایط کرونایی ادامه دارد.

اسلامی با بیان اینکه به خاطر کرونا افراد زیادی دچار مشکل معیشتی هستند به اهمیت همکاری در تامین نیازهای اولیه افراد ضعیف جامعه اشاره کرد و همراهی با بسیج اصناف را در این راه مهم خواستار شد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۵۰ هزار واحد صنفی دارد که در مجموع ۳۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف استان در بسیج سازماندهی شدند.

در هر واحد صنفی به طور متوسط ۲.۵ نفر فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند