امام جمعه ایرانشهر: مسوولان برای حل مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند


امام جمعه ایرانشهر: مسوولان برای حل مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر تلاش بیشتر مسوولان برای حل مشکلات معیشتی مردم گفت: با تلاش سران سه قوه خیلی از مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: هرکس تقوای الهی پیشه کند صاحب بصیرت و امتیازی خواهد شد که حق را از باطل بتواند تشخیص دهد.

وی افزود: از مهمترین اهداف پیامبران این بوده که عقلانیت را بر جامعه حاکم کنند همان گونه که در آیه ۱۵۷ سوره اعراف قران کریم نیز به این مورد اشاره شده و هر کس و یا گروهی که از پیامبران تبعیت کند از رستگاران خواهد بود.

امام جمعه ایرانشهر به هفته وقف و اهمیت و جایگاه رفیع وقف در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: وقف صدقه ای جاری و مستمر است که ثواب آن پس از مرگ هم ادامه دارد.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به مشکلات گرانی و تورم و بی ثباتی بازار بر توجه مسوولان به وضعیت معیشت مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مسوولان بانظارت و دقت بیشتر در موضوع گرانی و مشکلات معیشتی مردم نشان دهند که به فکر قشر آسیب پذیر جامعه هستند.

وی گفت: سران سه قوا با هم هماهنگ به میدان بیایند آنگاه بطور حتم این مشکلات و گرانی‌ها را نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام بزمانی افزود: همانگونه که ملت ما با حضور مقتدرانه در جنگ ها و هجمه های نظامی، فرهنگی و غیره پیروز شد اگر مسوولان و دست اندرکاران امور بخواهند در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

امام جمعه ایرانشهر از استقبال باشکوه آحاد مردم از پیکر طلبه شهید لال‌بخش شهلی‌بر از رزمندگان تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، تقدیر و تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام