آشنایی با جدیدترین ردیاب خودرو؛ خودروی خود را ضد سرقت کنید!


به گزارش خبرنگار نبض بازار (/fa/comercial/160) گروه (/fa/comercial)...

آشنایی با جدیدترین ردیاب خودرو؛ خودروی خود را ضد سرقت کنید!

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک ردیاب و جی‌پی‌اس خودرو بهترین و کارآمدترین ابزارهای ایمنی و ضد سرقت در خودرو هستند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که ردیاب‌ها تنها ابزاری برای مشخص کردن محل دقیق خودرو روی نقشه هستند؛ اما در سال‌های اخیر مدل‌های جدیدتری از ردیاب‌ها به بازار آمده‌اند که به امکانات بسیاری همچون شنود درون کابین و کنترل خودرو از راه دور مجهز شده‌اند.

به همین بهانه در این مقاله قصد داریم تا 5 مدل از جدیدترین ردیاب خودرو در ایران را معرفی کنیم و با امکانات منحصربه‌فرد آن‌ها آشنا شویم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به بررسی بهترین جی‌پی‌اس‌های جدید موجود در بازار ایران بپردازیم.

آشنایی با جدیدترین ردیاب خودرو؛ خودروی خود را ضد سرقت کنید!

1-ردیاب IR180؛ ردیاب مغناطیسی باقابلیت شنود داخل ماشین

ردیاب مغناطیسی IR180 ایران رهیاب به دلیل امکانات پیشرفته‌ای که دارد، در صدر لیست جدیدترین ردیاب خودرو در ایران قرار می‌گیرد. این ردیاب کوچک بدون نیاز به سیم‌کشی، درون کابین خودرو یا زیر خودرو نصب می‌شود. به همین دلیل استفاده از آن در مقایسه با سایر ردیاب‌ها بسیار ساده‌تر است. ردیاب خودرو IR180 می‌تواند با شنود داخل کابین، تمام صداها را باکیفیت بالایی روی حافظه جانبی خود ذخیره کند. این دستگاه علاوه بر خودرو، قابلیت نصب روی موتورسیکلت را هم دارد.

باتری قدرتمند باقابلیت نگهداری شارژ تا 20 روز، عایق‌بندی در مقابل گردوغبار و رطوبت، ثبت اطلاعات مسیرهای طی شده و نرم‌افزار اختصاصی از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ این ردیاب هستند. این امکانات باعث شده تا این ردیاب مغناطیسی جزو پرفروش‌ترین ردیاب‌های بازار ایران باشد. اگر به دنبال یک ردیاب با قابلیت نصب آسان روی هر وسیله‌ای هستید که قابلیت شنود نیز داشته باشد، می‌توانید ردیاب IR180 را از سایت ایران رهیاب خریداری کنید.

2- ردیاب IR59؛ ردیاب جدید و ارزان با قابلیت تعیین محدوده حرکتی

بااینکه ردیاب IR59 یکی ارزان‌ترین مدل‌های جی‌پی‌اس در لیست جدیدترین ردیاب خودرو است؛ اما به امکانات فوق‌العاده جذابی مجهز شده است. این ردیاب بعد از نصب شدن در خودرو، علاوه بر امکان ردیابی آفلاین و آنلاین در پنل ردیابی، می‌تواند شما را از روشن شدن خودرو و وضعیت خودرو با خبر کند. در نسخه سفارشی این ردیاب ارزان‌قیمت علاوه بر امکانات پایه، امکاناتی مانند تعریف محدوده حرکتی مشخص و اطلاع از لغزش یا وارد شدن ضربه به خودرو نیز در دسترس است.

آشنایی با جدیدترین ردیاب خودرو؛ خودروی خود را ضد سرقت کنید!

3- ردیاب IR90؛ ردیاب کوچک با امکان تعیین سقف سرعت مجاز

این ردیاب از نوع ردیاب‌های دیاگی است که به‌سادگی به پورت obd متصل می‌شود و از نظرها مخفی می‌ماند. اندازه کوچک این ردیاب در مقایسه با ردیاب‌های دیگر مزیت اصلی آن است. قابلیت‌های اصلی این ردیاب شامل پشتیبانی از تکنولوژی GPS، ردیابی دقیق خودرو، اطلاع‌رسانی روشن شدن خودرو، تعریف محدوده حرکتی و سقف سرعت مجاز است. ردیاب دیاگی IR90 ایران رهیاب یک انتخاب مناسب برای ناوگان خودروهای سیاسی، اورژانس و آتش‌نشانی است.

4- ردیاب IR230؛ ردیاب پیشرفته با قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

اگر می‌خواهید در هرزمانی کنترل خودروی خود را از راه دور به دست بگیرید، ردیاب IR230 ایران رهیاب بهترین گزینه برای شما است. این ردیاب پیشرفته به فنّاوری‌های به‌روزی مجهز شده که امکانات فوق‌العاده مانند خاموش کردن خودرو با ارسال پیامک، تعیین سرعت دقیق خودرو، اطلاع از باز شدن در خودرو و شنود صدای راننده به‌صورت آنلاین را فراهم کرده است. این موارد تنها بخشی از امکانات فوق‌العاده‌ای است که در ردیاب‌های جدید دیده می‌شود. اگر به دنبال اخبار جدید و به‌روز از پیشرفت‌های دنیای ردیاب‌ها هستید پیشنهاد می‌کنیم به بلاگ ایران رهیاب سر بزنید.

آشنایی با جدیدترین ردیاب خودرو؛ خودروی خود را ضد سرقت کنید!

5. ردیاب IR141؛ ردیاب فندکی با قابلیت ارسال پیام کمک

ردیاب‌های فندکی ایران رهیاب به‌عنوان جدیدترین ردیاب خودرو در ایران شناخته می‌شوند. این ردیاب‌های مخفی کاربردهای بسیار زیادی دارند و جزو پرفروش‌ترین جی‌پی‌اس‌های مخفی خودرو هستند. در ظاهر ردیاب IR141 تفاوت زیادی با یک شارژر فندکی معمولی ندارد، اما درواقع به امکانات پیشرفته‌ای مانند شنود با کیفیت بالا، ارسال پیامک کمک S.O.S و حتی تماس با شماره‌های اضطراری مجهز است. این نوع از ردیاب‌ها علاوه بر تأمین امنیت خودرو، به تأمین امنیت راننده و سرنشینان خودرو نیز کمک بسیار مهمی می‌کنند.

با نصب جدیدترین ردیاب خودرو، خودروی خود را ضد سرقت کنید

در این مطلب با 5 مورد از جدیدترین ردیاب خودرو موجود در ایران آشنا شدیم. مواردی که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از قابلیت‌های ردیاب‌های پیشرفته ایران رهیاب است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت ردیاب مدنظر خود به سایت ایران رهیاب مراجعه کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...