«محمد(ص) در تورات و انجیل » در جوار حرم امام رضا(ع) رونمایی می‌شود


«محمد(ص) در تورات و انجیل » در جوار حرم امام رضا(ع) رونمایی می‌شود

«محمد(ص) در تورات و انجیل» جدیدترین اثر انتشارات کتاب جمکران، با همکاری انتشارات به‌نشر در آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «محمد(ص) در تورات و انجیل» کتابی است کم نظیر در معرفی و اثبات حقانیت حضرت محمد ص که به قلم اسقف کلدانی بیش از 80 سال پیش نوشته شده است.

اهمیت این کتاب در اثبات اسلام و پیامبر اسلام با حقایق مکتوم و اسراری آسمانی است که در تورات و انجیل فعلی اهل کتاب موجود است و «پروفسور عبدالاحد داوود» سرکشیشی محقق با تسلط به زبانهای مختلف و تحقیقات عمیق برای اولین بار به آنها دست یافت و مجموعه کشفیات خود را به رشته تحریر درآورد. وی پس از آن از تمام مقامات بالای کلیسایی خویش استعفا داد و مسلمان شد. کتاب به زبان انگلیسی نگارش یافت و پس از آن مورد اقبال گسترده قرار گرفته و به زبان های مختلف ترجمه شد. ترجمه فارسی آن 38سال پیش به قلم دکتر فضل الله نیک آئین به بازار آمد.

انتشارات جمکران به جهت بدیع بودن کتاب و نیاز روزافزون به بیان حقانیت و شأن والای پیامبر اسلام(ص) و از سوی دیگر ارائه نمونه ای مستند از اثبات تحقق پیش‌گویی‌های کتب آسمانی پیشین، این اثر را با ویرایش و اصلاحی فنی بازنشر کرد.
در نسخه جدید «محمد در تورات و انجیل» علاوه بر اصلاح اشکالات چاپی، 250پاورقی به کتاب افزوده شده و رسم الخط دقیق متون کتب باستانی و منبع(زبان عبری و لاتین) ارائه شده است.
این کتاب ارزشمند مقارن با پایان ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم ص و در فضای ملکوتی آستان قدس رضوی، صحن قدس و دربرنامه رواق حکمت اجرا خواهد شد.
رواق کتاب از سری فعالیت های آستان قدس در گسترش و تبلیغ فرهنگ کتاب بوده که در دهه آخر صفر اجرا شد و رونمایی از «محمد در تورات و انجیل» حسن ختام آن است
«محمد(ص) در تورات وانجیل» آخرین اثر انتشارات کتاب جمکران با همکاری روابط عمومی انتشارات به‌نشر، امروز (شنبه، 26 مهرماه) بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 18 تا 19 با حضور حجت الاسلام و المسلمین «الهی خراسانی» از اساتید برجسته حوزه علمیه مشهد، در صحن قدس آستان قدس رضوی رونمایی و معرفی می شود.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...