140 باشگاه بدنسازی در استان اردبیل فعال است


140 باشگاه بدنسازی در استان اردبیل فعال است

اردبیل - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت: 140 باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می کنند.

فرزام طراحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۹۰ باشگاه ورزشی در شهرستان اردبیل و ۵۰ باشگاه هم در سایر شهرستانهای استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر در استان اردبیل به صورت همگانی در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: حدود هزار نفر ورزشکار هم در استان به صورت حرفه ای در این رشته ورزشی فعال هستند.

وی از راه اندازی و فعالیت هیات بدنسازی و پرورش اندام در تمامی شهرستانهای استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: ۷۵ درصد فعالان این رشته ورزشی در استان آقا و حدود ۲۵درصد هم خانم ها هستند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل اضافه کرد: کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی به‌صورت مجازی انجام شده است.

طراحی ادامه داد: سالم سازی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام یکی از اولویت های هیات و اداره کل ورزش و جوانان است و برای همین نحوه فعالیت تمامی باشگاه های ورزشی استان به صورت مداوم و مستمر و به طور محسوس و نامحسوس رصد می شود و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

وی گفت: با سالم سازی باشگاه های ورزشی علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح در جوانان و جامعه از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری شده و خیال والدین نیز از حضور فرزندان در مکان های سالم راحت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پهلوانی مهم تر از قهرمانی است، افزود: روحیه جوانمردی و خصلت پهلوانی در ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام باید بیش از پیش تقویت شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بانک‌‎ها کمترین همکاری را در حوزه سرمایه‌‎گذاری استان دارند