برگزاری مسابقه جشن تکلیف مجازی و استمرار کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد به مناسبت 9 ربیع الاول


 برگزاری مسابقه جشن تکلیف مجازی و استمرار کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد  به    مناسبت 9 ربیع الاول

سلیمانی با اشاره به برنامه های کانون نسیم رحمت به مناسبت نهم ربیع الاول گفت: توزیع بسته های معیشتی و اجرای مسابقه جشن تکلیف مجازی برای کودکانی که به سن تکلیف رسیده اند، از جمله برنامه برنامه های این مناسبت است.

«میثم سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های کانون «نسیم رحمت» مسجد امام حسن عسکری(ع)شهر بجنورد استان خراسان شمالی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) مسابقه مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر به صورت مجازی برگزار می شود که در این مسابقه دختران عکس ها وفیلم از عبادتشان را برای ما ارسال وما نیز هدایایی به آنها ارسال می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت مسجد امام حسن عسکری(ع) بجنورد استان خراسان شمالی بیان کرد:همچنین مرحله دیگری از کمک های مومنانه به مناسبت نهم ربیع الاول به نیازمندان توزیع می شود. همان گونه که از ابتدای بحران کرونا تاکنون طی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در چند نوبت به نیازمندان کمک های غیرنقدی صورت گرفت و به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس به دانش آموزان بی بضاعت لوازم التحریر خریداری شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه رویکرد فعالیتی این کانون که تخصصی ورزش است، گفت: فعالیت های ورزشی نوجوانان و جوانان در سالن ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، زیرا ضمن غنی سازی ایام فراغت جوانان، نوجوانان و نیز ارتقای سطح فرهنگی و اخلاقی نوجوانان و جوانان ارتقای سطح فعالیت های ورزشی آنها نیز در کانون مدنظر است. در سالهای گذشته هم مسابقات لیگ فوتسال مساجد استان خراسان شمالی برای نخستین بار در کشور استان خراسان شمالی در دو رده سنی زیر ۱۲ سال و آزاد برگزارشد.

مدیرکانون فرهنگی هنری نسیم رحمت مسجد امام حسن عسکری(ع) خاطرنشان کرد: با توجه به سفری که مقام معظم رهبری در سال 91 به استان خراسان شمالی داشتند و به منظور تحقق منویات رهبری در سبک زندگی دینی، سلسله جلسات بصیرت افزایی و معرفت بخشی به همت هیئت الهادی(ع) این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در طول هفته یکبار برای جوانان برگزار می شود.

وی پیرامون برنامه هایی که در این کانون برای مقاطع سنی مختلف برگزار می شود، گفت: قرائت قرآن کریم، حفظ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه،اردویی، گردشگری، فنی و حرفه ای،سبک زندگی، بخشی از برنامه های این کانون در قبل از بحران کرونا بوده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام