شب های رحمانی هفته وحدت با ویژه برنامه شبانه امت محمد (ص) از شبکه قرآن و معارف سیما


شب های رحمانی هفته وحدت با ویژه برنامه شبانه امت محمد (ص) از شبکه قرآن و معارف سیما

شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه شبانه‌ معارفی با نام «امت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم» همراه با بخش های مختلف تا شام میلاد پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) روی آنتن خود دارد.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با هفته وحدت، ویژه برنامه ای از جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام روی آنتن رفته است.

برنامه «امت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم» که هر شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پخش می شود و تا شام میلاد پیامبر اکرم و امام صادق علیهما السلام ، ۱۳ آبان، ادامه خواهد داشت.

این برنامه شامل بخش های متنوعی از جمله تلاوت قرآن توسط قاریان ممتاز، قرائت زیارت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) از بعید، گفتگو با کارشناسان مطرح پیرامون وحدت و سیره پیامبر گرامی اسلام ، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، شعرخوانی شعرای آئینی و مدح مادحین اهل البیت علیهم السلام است.حجت الاسلام حلوائیان، ریاضت ، رفیعی و حسینی قمی از جمله کارشناسان این برنامه هستند و زیارت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از بعید از دیگر قسمت های این برنامه است. همچنین مدیحه سرایی احمد شربیانی، حمید رمضانپور ، سید علی السادات رضوی و علی آئینه چی از بخش های دیگر این برنامه است.

امت محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم) کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی محمد تربتی طرقبه و با اجرای سید رضا نواب است که با توجه به شرایط کنونی از حرم مطهر سیدالکریم الحسنی علیه السلام در این ایام مبارک ، بدون حضور جمعیت تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند