گلایه شهروندان گنبدی از افزایش سگ‌های ولگرد و اخبار کوتاه گلستان


گلایه شهروندان گنبدی از افزایش سگ‌های ولگرد و اخبار کوتاه گلستان

گرگان - ایرنا - حضور 200 نیروی امدادی برای خاموش کردن آتش جنگل توسکستان، افتتاح 74 دفتر پیشخوان شهری و روستایی در استان و گلایه شهروندان گنبدی از افزایش سگ‌های ولگرد در خیابان های این شهر از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

استاندار گلستان گفت که ۲۰۰ نیروی امدادی از منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج مردمی و کوهنوردان در حال تلاش برای خاموش کردن آتش جنگل توسکستان هستند.

هادی حق شناس اظهار داشت: از زمان وقوع این آتش سوزی در شامگاه یکشنبه تاکنون ۱۵ هکتار از عرصه های جنگلی این منطقه در آتش سوخت.

**

تعدادی از دانش آموزان مدرسه غیر دولتی سپهر شهرستان مینودشت دستگاه برقی ضدعفونی کننده دست اختراع کردند.

**

کارکنان و جامعه تحت پوشش خانواده اداره کل بهزیستی گلستان پویش اهدا خون با شعار "هموطن، سلامت آفاق در سلامت توست" آغاز کردند.

**

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد از ظرفیت سدهای استان معادل ۴۸ میلیون مترمکعب پرآب است.

**

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۳۰ آبان ماه خبرداد.

**

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت که در یکسال گذشته ۷۴ دفتر پیشخوان شهری و روستایی در گلستان راه اندازی کرد.

**

برخی از اهالی گنبدکاووس در شرق استان گلستان در تماس با ایرنا از افزایش سگ‌های ولگرد در این شهرستان که به یک معضل اجتماعی و تهدید علیه سلامت عمومی تبدیل شده انتقاد کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران