گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی W21 5G به طور رسمی معرفی شد


گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی W21 5G به طور رسمی معرفی شد

گجت نیوز سامسونگ به صورت رسمی از گوشی انعطاف پذیر گلکسی W21 5G در چین رونمایی کرد که در ادامه نگاهی به آن و مشخصات فنی این گوشی خواهیم داشت. سامسونگ اخیرا یک گوشی هوشمند و منعطف دیگر به نام گلکسی W21 5G را معرفی کرد که جانشین گلکسی دبلیو 20 5 جی – Galaxy W20 5G... نوشته گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی W21 5G به طور رسمی معرفی شد اولین بار در گجت...

سامسونگ به صورت رسمی از گوشی انعطاف پذیر گلکسی W21 5G در چین رونمایی کرد که در ادامه نگاهی به آن و مشخصات فنی این گوشی خواهیم داشت.

سامسونگ اخیرا یک گوشی هوشمند و منعطف دیگر به نام گلکسی W21 5G را معرفی کرد که جانشین گلکسی دبلیو ۲۰ ۵ جی – Galaxy W20 5G محسوب می‌شود. گوشی جدید نیز همچون نسل قبلی که سال ۲۰۱۹ عرضه شد، یک طراحی مانند صدف و مشخصاتی همچون گلکسی زد فولد ۲ ۵ جی – Galaxy Z Fold2 5G دارد.

سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۱ ۵ جی – Samsung Galaxy W21 5G یک نمایشگر انعطاف پذیر AMOLED دینامیک از خانواده Infinity O در ابعاد ۷.۶ اینچ و کیفیت QXGA پلاس دارد که نرخ تازه سازی تصویر آن ۱۲۰ هرتز بوده و در ساختش از فناوری انحصاری شیشه فوق نازک سامسونگ موسوم به UTG استفاده شده است. نمایشگر بیرونی یا پشتی گوشی نیز از نوع سوپر AMOLED در ابعاد ۶.۲ اینچ بوده و کیفیت HD پلاس دارد.

گوشی انعطاف پذیر جدید سامسونگ گلکسی W21 5G که با همکاری اپراتور چاینا تلکام توسعه یافته، پذیرای دو سیم کارت نانو است و در رنگ جدید طلایی براق عرضه می‌شود. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند که با فناوری ۷ نانومتری تولید شده و پردازشگر گرافیکی آن از نوع آدرنو ۶۵۰ است که قدرت بسیار بالایی دارد.

این گوشی ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع پرسرعت UFS 3.1 دارد. سیستم عامل آن بر پایه اندروید ۱۰ و رابط کاربری‌اش نیز One UI 2.5 است. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن قرار دارد.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی W21 5G به طور رسمی معرفی شد

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی W21 5G به طور رسمی معرفی شد

گلکسی W21 5G در پشت خود آرایه‌ای از یک دوربین سه گانه دارد که شامل لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با روزنه f/1.8 و مجهز به فوکوس خودکار و لرزشگیر است. لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با روزنه f/2.4 و لرزشگیر در کنار فوکوس خودکار و قابلیت زوم اپتیکال ۲X و زوم دیجیتال ۱۰X نیز یک لنز دیگر دستگاه است. دوربین سوم نیز یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دیگر با زاویه ۱۲۰ درجه و روزنه f/2.2 است. W1 بالای نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی خود یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با روزنه f/2.2 نیز دارد.

این گوشی براق دارای اسپیکر استریو ساخت AKG است و قابلیت پشتیبانی از دالبی آتموس است. گلکسی W21 5G از دو حالت SA و NSA برای ارتباطات ۵G در کنار قابلیت ارتباطی ۴G دوگانه VoLTE استفاده می‌کند. وای فای گوشی از نوع Wi-Fi 6 802.11ax است و در دو فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز کار می‌کند. همچنین از HE80 ،MIMO و ۱۰۲۴-QAM پشتیبانی می‌کند. بلوتوث دستگاه نسخه ۵ است و قابلیت اتصال به ماهواره‌های مسیریاب GPS و گلوناس را دارد. همچنین از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

درگاه دستگاه از نوع USB تایپ C نسخه Gen 3.2 است و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را می‌توان از طریق این درگاه با یک شارژر ۲۵ واتی سیمی شارژ کرد. این گوشی همچنین از قابلیت شارژ ۱۱ واتی بی‌سیم در دو مد WPC و PMA نیز برخوردار است.

این گوشی ۱۹۹۹۹ یوان برابر با ۳ هزار دلار قیمت داشته و در حال حاضر برای پیش فروش قرار دارد. فروش آن نیز از ۲۰ نوامبر آغاز می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد/ حق امیررضا رفیعی است درون دروازه پرسپولیس بایستد