مدیرعامل باشگاه قشقایی: پنجره نقل و انتقال تیم باز شد


مدیرعامل باشگاه قشقایی: پنجره نقل و انتقال تیم باز شد

شیراز-ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز گفت: با همکاری هیات فوتبال فارس و حمایت هیات مدیره، بدهی ها را پرداخت کردیم و پنجره نقل و انتقال این باشگاه باز شده است.

به گزارش ایرنا، روح الله نجف پور در حاشیه تمرین تیم قشقایی که با حضور رییس فراکسیون ورزش مجلس برگزار شد افزود: روز شنبه یکم آذرماه ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت می شود تا این تیم با روحیه خوب به مصاف تیم ملوان انزلی برود.

وی اضافه کرد: شرایط تیم به گونه ای است که به آینده ان بسیار خوشبین هستم و کادر فنی در راسآن داریوش هرمزی زحمات زیادی متحمل شده اند و می توانیم با تیم جوانی که داریم شگفتی ساز لیگ شویم اما هواداران باید حوصله کنند.

نجف پور ادامه داد : تیم ما کاملا متحول شده است و در آینده نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت .

مدیرعامل باشگاه قشقایی تاکید کرد: امیدوارم تیم های فجر و قشقایی به مانند سایر تیم های کشور مورد حمایت مسئولان استان قرار گیرد.

سرمربی قشقایی: تیم قابل احترامی را روانه مسابقات خواهیم کرد

سر مربی تیم شهدای قشقایی هم گفت: بازیکنان ما از هر نظر آماده دیدار با ملوان انزلی هستند ضمن اینکه تیم قابل احترامی را روانه مسابقات لیگ دسته اول خواهیم کرد .

داریوش هرمزی ادامه داد: در فصل نقل و انتقال بازیکنان خوبی را جذب کردیم و هم اینک امادگی انها از مرز ۸۰ در صد گذشته است و در ادامه مسابقات هواداران تیم را خوشحال خواهیم کرد .

رقابت فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام ازادگان از دوم آذرماه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و طی آن تیم قشقایی شیراز در ورزشگاه شهدای نوشهر میهمان تیم ملوان انزلی است که به دلیل محرومیت باید خارج از خانه بازی کند.

همچنین در همین روز هم تیم فجر شهید سپاسی بدون سرمربی در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرانه کتاب به ازای هر دانش‌آموز در فارس تنها 7 عدد است