فرماندار:ورودی شهرستان بن از سمت اصفهان در شهر یان‌چشمه بسته شد


فرماندار:ورودی شهرستان بن از سمت اصفهان در شهر یان‌چشمه بسته شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بن با اشاره به اعمال جدی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی گفت: ورودی این شهرستان از سمت استان اصفهان در شهر یان‌چشمه بسته شده است تا از ورود مسافران و افراد غیر بومی جلوگیری شود.

کیانوش نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این اقدام به ‌منظور جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به ‌خصوص از استان همجوار به شهرستان بن به ‌عنوان یکی از ورودی‌های چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی افزود: از مردم شهرستان بن به ‌ویژه اهالی بخش شیدا درخواست می‌شود ضمن پرهیز از دعوت اقوام خود برای مراجعت به این شهرستان، به خویشاوندان و بستگان‌شان نسبت به ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرستان تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی، اطلاع‌رسانی کنند.

نادری تصریح کرد:همچنین ورودی‌های شهرستان بن از سمت اصفهان به روستای آزادگان به بن و جاده شهرکرد به بن در ورودی شهر وردنجان کنترل و از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: رانندگان خودروهای غیربومی که از این تصمیم سرپیچی و برای ورود به شهرستان بن اصرار کنند، جریمه می‌شوند.

فرماندار بن اظهار داشت: از مردم شهرستان بن تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با مسوولان مرتبط در این راستا بیشتر توجه کنند.

وی گفت: روز گذشته یک مداح با حضور در مراسمی ترحیم در یکی از شهرهای شهرستان بن که اقدام به نقض مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا کرده بود با دستور دادستان شهرستان بن از وی برای حضور نیافتن در مراسمهای ترحیم تا پایان محدودیت های کرونایی تعهد اخذ شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فهرست ویژگی‌های هوش مصنوعی قابل ارائه در iOS 18 فاش شد