رقابت جلوپنجره میان ب‌ام‌و سری 7 و هونگچی H9! کدام‌یک بزرگ‌تر است؟


طی چند سال گذشته شاهد هستیم که خودروسازان به‌طور مداوم اندازهٔ جلوپنجرهٔ محصولات خود را افزایش داده‌اند تا نظر خریداران را به‌ویژه در آسیا جلب کنند. یکی از این شرکت‌ها ب‌ام‌و است که به خاطر بزرگ کردن جلوپنجرهٔ خود در مدل‌هایی مثل سری 7 مورد انتقال قرار گرفته است؛ اما یک سدان لوکس ساخت چین … The post رقابت جلوپنجره میان ب‌ام‌و سری 7 و هونگچی H9!...

طی چند سال گذشته شاهد هستیم که خودروسازان به‌طور مداوم اندازهٔ جلوپنجرهٔ محصولات خود را افزایش داده‌اند تا نظر خریداران را به‌ویژه در آسیا جلب کنند. یکی از این شرکت‌ها ب‌ام‌و است که به خاطر بزرگ کردن جلوپنجرهٔ خود در مدل‌هایی مثل سری ۷ مورد انتقال قرار گرفته است؛ اما یک سدان لوکس ساخت چین وجود دارد که موجب می‌شود جلوپنجرهٔ کلیوی شکل سری ۷ نسبتاً کوچک به نظر برسد. این خودرو هونگچی H9 است که اوایل سال جاری رونمایی شد. حال یک H9 اخیراً در یک پارکینگ چینی در کنار یک سری ۷ رؤیت و تصاویری از این دو سدان لوکس در کنار هم منتشر شده است.

رقابت جلوپنجره میان ب‌ام‌و سری 7 و هونگچی H9! کدام‌یک بزرگ‌تر است؟

این تصاویر نشان می‌دهند که هرچند جلوپنجرهٔ H9 از سری ۷ بزرگ‌تر است اما شیک‌تر به نظر می‌رسد و کاملاً با ظاهر کلی خودرو تناسب دارد. همچنین دی‌لایت‌های LED نازک که دورتادور لبهٔ این جلوپنجره کشیده شده و به چراغ‌های اصلی جلو متصل شده‌اند نیز جذابیت بیشتری به بخش جلویی این سدان لوکس چینی بخشیده‌اند تا بتواند در کنار سری ۷ خودی نشان دهد.

رقابت جلوپنجره میان ب‌ام‌و سری 7 و هونگچی H9! کدام‌یک بزرگ‌تر است؟

از لحاظ قیمت اما H9 با قیمت پایهٔ ۳۰۹,۸۰۰ یوآن معادل ۴۷,۲۰۰ دلار خیلی ارزان‌تر از سری ۷ است زیرا قیمت این سدان لوکس آلمانی در چین از ۸۲۸ هزار یوآن معادل ۱۲۶ هزار دلار آغاز می‌شود که متعلق به مدل ۷۳۰Li است. این مدل به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. از سوی دیگر، نسخهٔ پایهٔ H9 هم با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز