450 بسته معیشتی در لواسان بزرگ توزیع شد


450 بسته معیشتی در لواسان بزرگ توزیع شد

تهران- ایرنا- رئیس شورای بخش لواسانات اعلام کرد: به همت شوراهای اسلامی روستاها، دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج، 450 بسته معیشتی روز گذشته میان قشر کمتر برخوردار دهستان لواسان بزرگ توزیع شد.

«حسین طلائی» ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه و اهتمام به بیانات مقام معظم رهبری، با همراهی مسئولان محلی درصدد حمایت نیازمندان ۷ روستای کلان، لواسان بزرگ، چهارباغ، علائین، ایرا، نیکنامده، رسنان از توابع دهستان لواسان بزرگ برآمدیم و توانستیم ۴۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کنیم.

به گفته وی، بسته‌های معیشتی مذکور شامل: برج، گوشت، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب، سویا و ماسک بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران را در روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور به حضور پرنشاط و گسترده‌تر در پویش معنوی "کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب‌دیده و یاری مجاهدان سلامت" فراخواندند که در راستای اهتمام به بیانات ایشان، خیران، نواحی مقاومت بسیج و مسئولان به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مورد نیاز خانوار پرداختند و اجرای این طرح در سراسر کشور همواره ادامه دارد.

شیوع ویروس کرونا در کشور، منجر به تعطیلی کامل برخی از کسب و کارها و آسیب به بخش دیگری از مشاغل شده و افزایش فشارهای اقتصادی و شمار نیازمندان را به همراه داشته است.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کرونا در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند؛ مجموع بیماران کرونایی در کشور نیز به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسیده است.

لواسان بزرگ یکی از دهستان‌های بخش لواسانات شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیست اسکی دربندسر با 30 درصد تخفیف به استقبال جشن نیمه شعبان رفت